Garnier are grija de tine online

Promovare online sau clasica?

Citeam luna trecuta despre lansarea aigrijadetine.ro, comunitatea femeilor care folosesc produse Garnier, si ma gandeam de ce companiile nu se agita prea tare pentru a isi aduna toti clientii la un loc, in mediul online. Bugetele media sau print pentru o campanie de promovare sunt cel putin de 5 ori mai scumpe decat o campanie online de amploare! Reclamele TV sau printurile sunt bune, creeaza notorietate, dar ce se intampla dupa?

In momentul in care incep sa folosesc anumite produse si sunt multumit de ele, as fi mult mai motivat sa le folosesc in continuare, deci implicit si sa le cumpar, daca as schimba experiente cu alti clienti, care folosesc aceleasi produse. Noi, barbatii, suntem pasionati de masini, gadgeturi, bere, femei, iar femeile…pasionate de cosmetice si haine.

Ideea suna bine, dar cum convingi femeile?

Cam asta e si ideea crearii unei comunitati online in jurul unui brand, exact ce face L’Oreal pentru brandul Garnier. Pe garnier.ro sunt prezentate produsele comercializate, iar pe aigrijadetine.ro clientele pot discuta, schimba opinii, primi sfaturi de la specialisti. Astfel, legatura intre brand si piata tinta, femeile, devine mai puternica, iar brandul afla mai multe despre comportamentul clientelor si preferintele acestora.

Buun, de ce ar intra clientele Garnier pe site? Stim cu toti ca portalurile generale pentru femei sunt expirate, deoarece se remixeaza tot timpul aceleasi subiecte. Initial cred ca vor fi atrase mai ales de premii si de promovarea facuta portalului in mediul online. Femeilor le plac cadourile, iar Garnier stie asta. Vedeti si la mine in header un banner legat de concursul derulat acum pe Aigrijadetine.ro:

La fiecare produs Garnier cumparat, utilizatoarele inscrise pe Aigrijadetine.ro pot trece un cod al produsului pe portal si castiga puncte. In functie de numarul de puncte, acestea castiga premii. De asemenea, la produsele cumparate, pe langa puncte, fiecare clienta castiga mile aeriene. Cu acestea, prin tragere la sorti, clientii companiei pot ajunge in cinci puncte din Europa la spa-uri de renume”.

Dupa ce vor intra pe site si isi vor face cont, cu ochii pe premii, clientele vor hotari rapid daca vor reveni sau nu din nou. Daca informatiile oferite acolo sunt interesante, daca vor gasi sfaturi utile, subiecte de discutie atractive, primul pas in fidelizarea lor este facut.

Beneficii

Clientele castiga premii, primesc sfaturi, discuta cu alte femei, L’Oreal face rost de informatii despre preferintele femeilor, iar legatura intre consumatoare si brand devine mai puternica. Pe termen lung, beneficiile sunt mai mari de ambele parti, decat un spot TV, pe care femeile l-ar uita pana la urmatoarea vizita la raionul de cosmetice.

Nu ajunge doar sa vinzi produsul, trebuie sa arati ca iti pasa de client, daca vrei sa cumpere iar de la tine!

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
7 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Adrian Manolache

Arata ca iti pasa de sportul iesean!! Vino la marsul de sustinere al sportului iesean si al POLITEHNICII IASI…mai multe detalii pe http://adrian-manolache.blogspot.com/2008/12/arata-ca-iti-pasa.html

raraici

e faina campania asta..sper sa dea roade…si sa castige mai multe cliente

ducu

articol platit ?

Marius Sescu

“Vedeti si la mine in header un banner legat de concursul derulat acum pe Aigrijadetine.ro”.

E-Bogdan

o crema antirid, ceva prietene? 😛
de ce toata lumea intreaba daca e articol platit,
Marius iti recomand si tie si tuturor bloggerilor cand sunt articole publicitare, platite sa bage o stelutza in titlu sa faca ceva sa le distinga lumea ca sa nu mai intrebe.

Marius Sescu

Bogdane, platit sau neplatit, e o analiza a unei campanii de promovare, care poate fi criticata sau apreciata. Important e ca sunt oameni care nu se multumesc cu “hai sa aruncam niste bannere pe site-urile alea cu trafic” si vin cu ceva in pus pentru consumatori.

De ce lumea se intreaba daca ies bani din asta, in loc sa isi puna intrebari cu privire la argumentele din articol. E posibil sa ma fi inselat si eu.

Apropo, chestia cu articolele platite e discutata de mult, aproape un an, dar cred ca nu ai prins trenul ala:
https://www.mariussescu.ro/2008/01/16/articole-platite-o-dam-pe-fata-sau-nu/

E-Bogdan

Nu sunt anti articolelor de acest gen, dar e enervant cand intreaba lumea, ei chiar se asteapta sa le zici DA FRATE MI-A DAT 500 DE EURO CARE-I PROBLEMA ?