Ghiceste pentru ce e spotul

Daca nu as fi vazut finalul, cred ca nu mi-as fi dat seama in veci pentru ce produs este realizat spotul urmator! E conceput sub forma unui horror clip, asa ca aveti grija sa nu va speriati. Nu se intampla nimic rau.


A intuit cineva pentru ce produs este, inainte de final?

Recomandă prietenilor!



15
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Andreea !
Vizitator

daca nu as fi vazut finalul, cu siguranta NU AS FI STIUT DESPRE CE PRODUS este vorba! Iar in publicitate asta inseamna ASA NU, recomandabil fiind ca produsul sa fie aratat in primele 5 secunde ale spoturilui si repetat de mai multe ori pe parcurs. In cazul de fata Aceasta Poveste se departeaza de la produs, desi sloganul: “Horrified of cold showers? ” este f bun.

Marius Sescu
Vizitator

Daca ai retinut produsul, spotul e bun. 🙂

Andreea !
Vizitator

@marius – pai daca rezisti pana la sfarsit! cati oameni mai raman pe “on” in pauzele publicitare?

Marius Sescu
Vizitator

La clipuri de genul asta multi cred, pentru ca sunt curiosi – teasingul face toti bani.

alex
Member

Andreea!
sunt mai multe tipuri de clipuri video,
cele facute pentru notorietate de brand, nu de produs, sunt mai eficient construite asa cum e acesta.
ce e drept e ca totusi brandul e aratat la sfarsit mai putin de 1 secunda…

acsel
Vizitator

Cand am vazut dara aia rosie pe perete am crezut ca face reclama la absorbante. 😀
Ideea e tare, dar nu ma face sa cumpar un boiler.

Marius Sescu
Vizitator

Alex, asa e, au insistat prea mult pe tipa. 🙂

alex
Member

acsel, asta pentru ca nu ai nevoie de unul ACUM
dar ce se va intampla cand vei avea nevoie de unul? respectivul brand se va numara printre optiuni?

P.S. marius, de ce sunt 2 randuri identice de “smiles” aici la comentarii?

mystique6662004
Member

prima oara am zis ca e la tampoane, apoi la pahare din sticla incasabila, la sampoane impotriva caderii parului…eh n-am nimerit-o. Oricum eu cred ca e o reclama buna te face sa te uiti pana la capat, desi prea putin sta numele produsului la sfarsit.

Bogdan (unicul)
Vizitator
Bogdan (unicul)

Eu m-am gandit pe la jumatate ca ar fi la lentile de contact / lenjerie /mancare pentru pisici … n-am nimerit. Oricum un dus rece nu strica .. stiti cum se tonifica pielea si organismul: cald-rece; cald-rece etc.

Saiph
Vizitator

Nici eu nu am ghicit produsul la care se face reclama.
Oricum, nu am studiat eu marketing, dar am mai citit cate ceva, si am intels ca reclamele in genul asta dau un rezultat mai bun decat cele in care ti se tot arata un produs, de nu stiu cate ori si i se tot repeta numele.Mie, cel putin, imi plac mai mult cele ca asta. Teasingul ala chiar te face curios.

Alina
Vizitator

Misto spotul, oareum cam lung, dar misto de tot. Apropos de produsul la care se face reclama. Eu sunt studenta la ULIM (Universitatea Libera Moldova) si in fiecare an dupa sesiune trebuie sa ma duc la Chisinau pentru examenul final. Acolo ma cazez de fiecare data la un hotel de 3 stele (la ei 3 stele arata mai rau ca un motel la noi) si cand te duci sa faci dus ca omu` te rogi de o cutie patrata (care se vrea a fi boiler) pe care scrie mare INCALZITOR DE APA CURGATOARE :)) Nice a?! Au o gramada de… Citește tot »

Marius Sescu
Vizitator

Fotografiaza incalzitorul ala de apa curgatoare, mi se pare prea tare faza. Stiu ca mai sunt si altele gen viseu, dar totusi…

P.S: cred ca tu mergi sa faci dus ca femeia, nu ca omul ( sa stii ca ritualul difera ) 🙂

bilzonero
Member

O sa faca poze anul asta cand o sa mearga acolo…si eu i-am spus..e chiar prea tare…moldovienii astia 😀

Alina
Vizitator

@Marius, nah daca eu vreau ca tot omu` ..doh am generalizat si eu :)) Pe 15 iunie merg iarasi. o da, am multe de fotografiat, de exemplu meniurile in restaurante, au un scris…..de te duci, mmm…mai ce, let me thinkanunturile de angajari.Sincer imi este mila de ei sunt muritori de foame zau 🙁 Dar au preturi miciiiii cu 100 de euro vi cu plasa arhi plina 🙂 Si au o romana de balta…deabia ii intelegi, o sa si inregistrez, ma fac reporterita :))