fbpx

Google a schimbat modul de afişare pentru sitelinks

Sitelinkurile reprezintă linkurile către pagini interne ale site-ului care apar sub descrierea acestuia la o căutare pe Google. Am remarcat că Google afişează acum mai multe sitelinkuri (între 8 şi 12), le ordonează pe două coloane, conţin şi text iar linkurile către pagini sunt directe, nu redirecţionate.

Noile sitelinkuri reprezintă un avantaj mai ales pentru branduri, care pot să domine mai bine prima pagină de rezultate la o căutare după numele brandului. Dacă ai site-ul optimizat cum trebuie poţi să ocupi mai bine de 50% din rezultatele căutărilor pe prima pagină. Cam aşa arată acum sitelinkurile pentru blogul meu:

sitelinks google

Detalii despre schimbări.

Desigur, dacă site-ul tău era pe poziţii inferioare (3,4,5) la căutări s-ar putea să te trezeşti acum cu mai puţin trafic din Google, deoarece acum apari abia pe pagina a doua. Aţi remarcat şi voi schimbarea?

Recomandă

6 Comentarii

  1. da… interesant.. si mie imi arata la un site link-urile asa, daca caut dupa numele brandului, ca sa zic asa:) ce e ciudat ca pe firefox, logat in contul de google nu imi arata asa cand caut marius sescu… iar daca caut pe safari, nelogat, imi arata…

  2. Poti sa controlezi din Webmaster Tools care URL-uri din siteul tau sa le afiseze si care nu. Te duci la Sitelinks si acolo dai URL-urile pe care nu vrei sa le arate ( demote ). Voi ati vazut ca arata sitelinkurile numai pentru domenii www, nu si pentru cele fara www? Daca ai un site bine optimizat on page, ai sanse mari sa ocupi prima pagina in totalitate, cu combinatia dintre sitelinks si alte pagini facute pe cuvinte cheie legate de brand.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *