fbpx

Greseli în strategia de Mobile Marketing

Au început și la noi discuțiile despre mobile marketing, cum nu mai este suficient să te gândești la strategia de marketing la modul general, ci trebuie să vii cu abordări diferite în funcție de platforma de pe care clientul poate ajunge la tine.

Dacă intră de pe laptop sau desktop pe site-ul tău îl interesează unele informații, dacă intră de pe smartphone sau tabletă altele. Dacă face căutări pe Google de pe desktop caută unele lucruri, dacă caută pe Google de pe mobil cel mai probabil caută indicații, repere, vrea să te contacteze, vrea informații prezentate mai simplu.

Și aici intervine strategia de mobile marketing, deși majoritatea clienților cu care am vorbit eu încă sunt de regulă la nivelul Hai să optimizăm site-ul și pentru mobil. Totuși, cred că undeva între 20 și 50% din traficul unui site poate proveni de pe mobil, în funcție de specificul site-ului, deci e clar că mobile marketingul nu poate fi ignorat.

Pe scurt, pentru început vă trebuie un site optimizat/responsive și/sau aplicație pentru mobil, mai ales dacă aveți un magazin online. Pe versiunea pentru mobil a site-ului e ok să aveți un buton de call to action dedicat (sună, ia legătura cu noi, ofertă specială, cupon de reducere), dar aveți grijă să nu îngreunați site-ul cu prea multă informație, pentru că se încarcă mai greu și s-ar putea să alungați vizitatorii.

Iar dacă tot v-ați făcut aplicație de mobil sau le cereți vizitatorilor să își creeze conturi pe site, integrați conectarea cu rețelele sociale pentru autentificare, pentru că nu e nimic mai plăcut când ești pe mobil decât să îți creezi contul cu un singur clic.

Nu mai zic de campanii separate pentru vizitatorii de pe desktop sau de pe mobile, mai ales că Facebook Ads și Google Adwords oferă acum suficiente opțiuni pentru a targeta utilizatorii cu anunțuri speciale în funcție de dispozitiv. Nu uitați în campaniile pe Google să afișați și numărul de telefon pt reclamele pe mobil, chiar ajută.

MobileInfographic

Via Formstack

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *