Guerilla marketing: parfumul Christina Aguilera

Pentru a promova noul parfum lansat de Cristina Aguilera ( mda, mai nou oricine da din gura e bun si pentru a lansa un parfum ) in Israel s-a ales o solutie extrema, neconventionala, plecand de la conceptul “Sometimes it’s all you need to wear”.

Sute de umerase pentru haine au fost agatate in locatii publice, insotite de o mostra de parfum. Rezultatul a fost evident, campania a determinat cele mai mari vanzari pentru un parfum abia lansat, plus reclama gratuita de care a beneficiat in ziare, la TV si in mediul online. Stocul de parfumuri Christina Aguilera a fost epuizat intr-o saptamana.

Guerilla marketing all the way baby.
Sursa

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
3 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
pricopsorin

J.Lo, Britney Spears etc, iar aku au tabarat cu Aguilera.Cu siguranta intre Paco Rabanne – J.Lo, Jean Paul Gaultiere – Aguilera nu exista comparatie de aceea cred ca targetul catre aceste “parfumuri” vor ramane scolaritzele, pitipoancele inclusiv consumatoarele de Bamboo 🙂 

Christina Aguilera

Cum poti sa spui ca “oricine da din gura”. Christina e deosebita…

bogdan b

Da, Cristinica le stie un pic cu cantatul cand vrea. Iar ideea de marketing… priceless!! 🙂