Inca un Logan tunat

Masina are numere de Bucuresti, dar fotografiile sunt facute aseara in Iasi. Dupa estimarile mele ( de amator ), ca sa tunezi un Logan pentru a arata asa, trebuie sa bagi vreo 3000 euro. Avand in vedere pretul Loganului, cu banii de Logan plus cei bagati in tunning iti cumperi lejer cel putin un Renault Megan Sedan, care totusi, e net superioara ca dotari si aspect.

In concluzie, se merita sa investesti intr-o Dacia Logan atatia bani, doar pentru a spune ca ai o masina tunata?

Recomandă articolul

62 Comentarii

  1. Dragutza, dar mie imi place mai mult IS 75(?) ANI – e albastra cu eleroane albe (sau ceva cam asa) = felicitari posesorului.
    P.S. Mi-am luat carutza si am transformat-o in Lamborghini Gallardo…

  2. Mariuse, tin sa te contrazic:

    1. se scrie tuning nu tunning ( ai pus prea multi de „n” )
    2. Nu prea intelegi ce inseamna tuning si ce e cu acest fenomen.

    Tuning nu e doar ceea ce vezi la 2Fast2Furious 🙂
    te invit sa urmaresti o emisiune la TV saptamana viitoare pe postul TV Bit, unde ai sa ma vezi spunand in cateva cuvinte ce inseamna tuningul, cui ii este destinat, cat costa si de ce a aparut tuningul. 🙂

  3. Salut, tin si eu sa te contrazic. Un logan costa cam 9000 E + 3000 E ( cat ai spus tu ) = 11000 E . Un Renault Megane sedan cu dotari decente costa cam 17000 E. Chiar daca ar costa 11000 E meganeul ; poate omul a vrut sa aiba o masina tunata, e fan si nu avea bani de o masina mai scumpa + tuning asa ca si-a tunat loganul.

  4. Marius nu costa 3000 euro ca s-o tunezi. Un kit (masca praguri si spoiler costa mai putin). Asta nu are cine stie ce tuning pe ea. Poate daca a umblat si la motor, atunci putem spune ca ajungi pe la 3000 euro.

    • il cunosc pe cel kare are loganu asta rosu 😉 akum are nr de IS si e ZUM in lok de MUZ 😉 a bagat multi bani 😉 nu 1000 kum zici tu 😉 daka mergi cu el sa vezi cum sta masina aia in curbe si ce confort ai nu mai comentezi asa k un cunoscator ;))) e al 2 lea sau al 3 lea cel mai frumos logan din Iasi si din poze nu poti sa auzi motoru 😉 dar daka trece pe langa tine nu zici k e logan

    • De ce tot ziceti ma ca loganu e vai de steaua lui?? Ati urcat macar intr-unu,ati condus….la banii care se vand yo zic ca se merita…era mai buna vechea dacie….romanii sunt ma critici pe masina nationala ca celelalte nationalitati….da asta e,romanu tot comunist a ramas…..

  5. Tuning? Asta e o tentativa. Tuningul e o arta. Sunt intr-adevar parti pentru Logan care il fac sa arate cat de cat decent. Acesta pot spune ca e un mare CHICI. Participati la curse si veti afla cam cati bani trebuiesc bagati intr-o masina si cum procuarti piesele. Trecand peste faptul ca nu ar omologa nimeni o astfel de masina:twisted: 😈 😈  P.S: Don’t live to drive…..DRIVE TO LIVE

  6. Oricum … putini stiu cum a aparut tuningul, cine a fost initiatorul tuningului si ce rol are el. Un necunoscator va fi tot timpul impotriva si va critica pe cand un pasionat si cunoscator in acelasi timp va lauda initiativele de tuning ce au in ele ceva calitativ.

  7. bogdan tu ce masina ai ? daca nu iti place de ce ai postat-o aici ?

    sa stii ca cei din club nu isi iau masini ieftine pe care sa le tuneze ieftin ca sa poata sa se etaleze cu masinile lor tunate…. isi iau masini pe care si le pot permite si cu multe eforturi (ii cunosc personal) isi aranjeaza si stilizeaza masinile… pacat ca romania e plina de cei ca tine care vad ceva si trag concluzii singuri… ti-a zis tie ZUM (cum ii zicem noi) ca are masina tunata ? cred ca l-ar pufni rasul daca i-ai zice…. om avea noi loganuri masini de max 9250 euro iesite pe poarta fabricii…. dar asta nu inseamna ca nu ne stim limitele, ca nu stim ce inseamna tuning si fenomenul in sine….. si sa stii ca si loganul poate scoate performante…. vorbind doar de noi la evenimentul de la era am luat 4 premii: 2si 3 la accelerare, 1 la indemnare si 129.9 db la audio…. cum era faza din fast and furious 4…. conducatori auto sunt pe toate strazile, ateliere de tuning la toate colturile….. noi cautam soferi, cei care pot scoate maximum de performanta dintr-o masina, oricare ar fi ea…..

    PS Ca drept la replica sper sa ai bunavointa de a aproba si publica acest post.

  8. sa fim seriosi ca nu iti trebuie 3000 euro pentru niste spoilere, jante si o folie 🙂 cu 1000 euro le ai pe toate;
    cu 3000 euro iti schimb un motor si abia ala e tunning adevarat; restul sunt britz britzuri, gen chestii cromate, abtipilduri, eleroane exagerate ….
    parerea mea daca vrei sa faci tunning fa-l sub capota si lasa exteriorul in pace; misterul va fi mai mare
    bafta

  9. Hai ca arata bine loganul nu mai fiti invidiosi pe omul asta ce-l conduce ….facti si voi ce a facut el si apoi sa vorbiti!!!

  10. Va salut, nu inteleg ce e atata dusmanie in voi???
    Eu nu am logan , nu am avut dar nici nu am ceva impotriva. E unu mai sus zice acolo: „logan…vai de steaua lui”…..de unde ideile astea? Lasati omul sa conduca ce-i place si cum vrea.
    Masina are nr de Buc. , cred ca nu e luata cu banii jos, poate omul plateste in fiecare luna pentru masina aia si vine elefantu’ ala cu ideile lui despre logan.
    Fixi mai relaxati un pic.

  11. Inca o parere, care nu face altceva decat sa intareasca ambitia si seriozitatea cu care noi membrii cu vechime si nu numai, a clubului posesorilor de Logan-uri, din toata Romania, tratam acest subiect. Totul a inceput la aparitia primului Logan, care poate nu intamplator a fost testat de cei din Germania (poate stiau ei ceva de ce se va intampla peste ani………..), lucru care nu poate decat sa traga un semnal de alarma cu privire la interesul lor brusc si „nemotivat” pentru acest brand. Ca roman ma simt bine cand vad ca ei (foarte multi de altfel ) compara o masina produsa la noi cu una de afara. Cand vreodata , cineva sau ceva  a prezis asa ceva cu vreun produs romanesc, oricare a-r fi el ( cu exceptia capsunarilor si prostituatelor) va fi la fel de titrat.
    Dupa parea mea , cei de la Dacia Renault, au castigat pariul cu pesimistii si a rezultat o furtuna de toata frumusetea in toata Europa, deocamdata. Ca e urata, ca e naspa , ca nu are forme, toate sau spus si despre alte marci de prestigiu. Timpul esta unicul in masura sa astupe gura celor ce arunca cu noroi. Sau poate ca nu ?????
    Intamplarea face ca MUZ sa fie amicul meu, deci de la mine toate cele bune si respect pentru ce a realizat el!
    Iar pentru cei care vad in asta, altceva decat este, nu le doresc altceva decat sa se intalneasca cu mine in ziua in care platesc chiria, si intretinerea.
    Cu respect, insa fara sa fac risipa de el,  Marius ❗

  12. Sunt intru-totul deacord cu ce a zis colegul meu Marius si pe MUZ il respecta un oras intreg nu mai zic de loganistii din tara!!

  13. Sa incep cu o zicala…….”Romanul nu e prost daca nu e fudul!”.Suntem si asa vai de noi,saracia e in floare ,dar ca romani ce suntem ne cumparam masini tari , facem credite peste credite si dupa aia murim de foame si ne vindem bijuteria ca sa putem supravetui.Nu stim sa ne pretuim cea ce facem si ce producem noi,ne mandrim cu ce fac altii……..dar asta ne este soarta.
    LOGAN-ul ptr.noi este nu numai o masina ieftina , in egala masura este si buna pentru drumurile de KKT din Romania , este usor de intretinut (ptr.cei care stiu),consuma putin si este o masina decenta.Nu pot cu un salar de bugetar sa-mi iau un BMW sau orice marca renumita daca nu-mi pot permite sa o intretin,nu-mi pot permite sa-mi fac un CASCO cat de cat , ptr.a o proteja , nu pot sa-mi permit sa-mi fac un garaj sau sa platesc unu ptr.a o sti in siguranta……….etc.motive ptr.care nu as putea sa-mi permit asa  ceva.
    Asa ca am ales LOGAN-ul si slava Domnului am facut cea mai buna alegere.
    Cat despre Tuning , este foarte usor de tunat si foarte ieftin si arata foartebine fata de alte marci la care nu poti face nimic , gen fiat albea  si alte marci comerciale.
    Referitor la comentarii „Romanesti” ale unor romani , incercati si mai cantati Imnul tarii sau macar primele versuri……….credeti-ma aveti nevoie.
    P.S. MUZ-felicitari ptr. ceea ce ai facut la masina,si tine-o tot asa.

  14. eu tocmai m-am intors de la intalnirea internationala de posesori de dacia care a avut loc in germania si vreau sa zic ca am vorbit cu oameni din germania, elvetia, olanda, danemarca si sunt super multumiti de logan.
    sa vezi ei cum promoveaza loganul in tarile lor.
    spre exemplu in elvetia dupa ce a luat masina persoana respectiva a convins in 6 luni inca 5 persoane sa cumpere masina si sunt super multumiti de ele.
    Persoana din danemarca a cumparat un mcv din germania si a ajuns cu ea inmatriculata in danemarca din cauza taxelor le 22000 euro si pentru aia nu a renuntat.
    numai la noi se gasesc unii sa le fie rusine de logan.
    eu inainte am avut un renault laguna2 initiale(full), si din decembrie sunt posesorul unui logan laureat si sunt mandru de asta.
    pacat ca altii ne apreciaza masinile si noua ne e rusine.
    nu cred ca cine ia logan pe dincolo sunt muritori de foame sau saraci, cumpara pentru ca e o masina buna la un pret rezonabil, germania e plina de mcv si cu cred ca sunt chiar saraci sa fie nevoiti sa cumpere masina ieftina.
    am stat in germania 2 saptamani si au fost persoane care m-au intrebat despre masina ca vor si ei sa cumpere.
    sper ca gandirea noastra se va schimba cu timpul.
    vorba aia: si saraci si cu pretentii.

  15. si presupun ca in opinia ta opel e mai bun ca logan
    asta spune tot
    eu am vazut vectra in garantie la 2 ani cu telescoapele fata varza si omu cand a auzit pretu a renuntat la garantie si le-a schimbat la negru

  16. Exact cum a spus cineva mai sus, la drumurile noastre e perfect loganul. Nu e scump de intretinut, E NOU la 9000 euro.  Peste tot numai asta vad…loganul e varza, e urat………daca unu isi permite masina scumpa( peste 15000euro) nu inseamna ca alta masina nu e buna. Eu sunt de parere ca loganul isi merita banii.

  17. @vyp75 – exact, cine te pune sa iti cumperi masina noua si sa ti-o repari la service-ul oficial?

    Da, Logan e noua la 9000 euro. INCREDIBIL. Cat costa reviziile si reparatiile in garantie?

  18. daca din start pleci pe ideea ca vreau masina second atunci nu mai are rost discutia
    si daca iei masina noua logic e sa o faci in garantie
    dupa cum cpuneam eu am avut inainte renault laguna2 si nu se face comparatie cu opel.
    o revizie la logan costa pana in 300.
    am prieteni cu logan de 4 ani si nu a schimbat nimica
    po-ti zice la fel de opel?

    • @vyp65 – da iti pot zice. Ce spui despre consumul mixt, feelingul la volan, senzatia de „plastic ieftin”. Ma amuza cand vad un Logan tunat cat mai mult, tocmai ca sa nu arate a Logan. Ce rost are sa iei o masina si sa incerci sa o schimbi pentru a o transforma in alta. Sa fie pentru ca initial arata nasol si trebuie imbunatatita? Just my 2 cents.

  19. di pacate tunatul la o maisina conside ca il face fiecare pentru a da o amprenta proprie masinii.
    si laguna am avut-o tunata si nu din ideea ca arata nasol.
    totul tine de persoana, poti avea si bmw ca tot o tunezi daca asa simti.
    si am prieteni cu opel, adevarat consumul e altul dar cu ma poti convinge veci ca un opel tine mai mult ca un logan.
    logan e marca renault si credema am avut 5 renaulturi printre care primul a fost un R 25 din 89 si avea ce opelul acuma descopera, referitor la optiuni si confort.
    inca nu am vazut un opel sa reziste mai mult ca un renault si gata.
    daca vrei sa te documentezi cauta remault 25 baccara si ai sa vezi despre ce vorbesc.
    si apropo treaba cu 3000 E tunatul din imagine se vede ca nu sti, intraba pe cineva din logan club si i-ti va spune ce modificari poti face de banii astia.
    poate asa ceva pentru opel ajunge la pretul acesta desi nu cred, ar fi bine daca am vorbi dupa ce ne documentam sa nu mai spunem abetatii de genu celei de mai sus.

  20. ar trebui sa te gandesti de ce opel da faliment si e cumparat de unii ca fiat, iar dacia de unii ca renault si atunci nu mai avem de ce sa discutam ca totul e clar.
    tacat ca majoritatea gandesc ca tine, de ne merge asa bine.
    in loc sa luam ceva facut de noi suntem prea falosi.
    vorba din reclama de la nemti, au programul rabla pentru a ajuta industria interna auto si nemtii cumpara pe supte logan si sandero.
    nu te pune pe ganduri?

    • Dacia nu e facuta de romani, sau chiar nu stii istorie. E Renault asamblat la Pitesti. Banii din vanzari se intorc inapoi in Franta la actionari. Singurul lucru care ramane in tara e un patriotism de prost gust pentru o masina pe care unii o considerati „romaneasca”. Oricum, mi se rupe de produsele romanesti atat timp cat exista alternative straine mai bune, si nu ma refer doar la masini.

  21. Pentru Marius Sescu: faci reclama la blogul tau ? sau de ce te bagi intr-o discutie aruncand cuvinte fara noima, fiind total pe langa subiect. „Ce rost are sa iei o masina si sa incerci sa o schimbi pentru a o transforma in alta” – are  rost atata timp cat esti pasionat de o masina si vrei sa o faci pe placul tau pentru a fi unica; nu o transformi/schimbi  in alta marca/model ci o personalizezi.

  22. cred ca stiu mai multa istorie fiind pasionat de renault
    i-ti spune ceva renault 10, acesta e modelul pentru dacia 1100, iar pentru dacia 1300 este renault 12 TL.
    nu are rost sa discutam.
    si sa o luam practic, cate dacii vechi mai circula si cate opeluri
    eu zic sa o lasi balta, daca alegeai alta masina poate merita discutia da opel?????

    • Ionut, nu scriu pentru Google. Tu ma ameninti cu copilarii acolo, revino-ti omule. Posturile erau deja scrise, invata sa te uiti si la data. Cat despre politica editoriala, eu o aleg, nu voi.

  23. cred ca singuru medicament ce`ti poate opri aberatiile legate de fiabilitatea, tuningul, intretinerea si toate celelalte legate de Dacia Logan, dnule Marius ar fi indiferenta noastra. Asa ca eu aleg de astazi sa nu te mai bag in seama, sa nu`ti mai deschid blogul niciodata!

  24. Domnule Marius, nimeni nu pune la indoiala ca marca Logan nu e romaneasca. Insa Dacia a devenit o masina ieftina, buna, fiabila. Problema mare nu e a masinii care iese din fabrica, care ar mai trebui inzestrata cu cateva optionale. Problema mare e a pieselor de schimb din industria orizontala. Personal detin LOGAN cu 250000 de km la bord, facuti in taximetrie, masina fiind extrem de fiabila cu un consum de 7,8-8,4 in oras. Deci masinile straine sunt bune, dar pina la jalea care te cuprinde cand un derbedeu intra in tine si ti-o face zanganele……Inca ceva , masina lui MUZ nu e tunata pe cat potential are el….Felicitari MUZ!

  25. as veni cu placere dar sibiul e departe si numai pentru o zi nu prea reusesc.
    poate la un eveniment mai mare reusesc.
    pentru internationala vezi ca e un theard la calatorii si intalniri membri si vorbim acolo.
    cat despre marius cred ca traieste in alta lume si nu are rost sa-l aducem cu picioarele pe pamant

  26. a doua masina nu ar mai fi un logan cu siguranta; o skoda e 10.000 euro; un ford focus 10600; un logan 9000-10000; si celelalte masini fac fata drumurilor din romania;

    ideea de baza in toata discutia asta se refera la cel care a initiat subiectul: tuningul din pozele cu loganul rosu nu face 3000 euro asta e clar; maxim 1000 euro;

  27. ai dreptate – skoda de la 10000, focus de la 10600.
    daca lom de la si loganul e de la 6400.
    de ce nu tinem cont in comparatile noastre si de optiunile incluse in pret si de pretul pieselor si al reviziilor. Atunci se schimba situatia.
    sa nu spui ca focusul sau skoda la pretul scris mai sus are aceleasi optiuni cu un logan de acelasi pret. Loganul este full si celelalte nu prea au nimic.

  28. Ca sa iau exemplul colegilor din club.
    Sescule … pt ca imi permit sa iti spun asa … ne cunostem pacat ca nu stii sa repsecti cine te cunoaste precum nu stii sa iti respecti tara apropo de „prost patriotism”, mergi la nemti pentru Opel sau parca e facut la turci?
    O concluzie la tot ce se vb pe aici … cred ca nemtii sunt la fel de patrioti ca si romanii nu? Oare cate opel-uri mai cumpara nemtii in ziua de azi?
    Romanii au dorit masinile din afara pentru ca nu si-au putut permite … banuiesc ca esti in aceeasi situatie:))
     
    Eu propun pe sf sa te abtii de la comentarii fiind in necunostinta de cauza.
    discutii legate de Logan au mai fost , vs alte marci consacrate.
     
    Chiar am sa te rog pe propriul blog sa spui ce masina ai si daca e noua sau sh?
    Iar reactii gen „@Mircea – esti prost, iesi afara.” ar trebui sa dea dovada de, ce???
    Seara buna tuturor, pacat ca exista unii ca tine.
     
     

    • lordwolf – banuiesc ca esti multumit de logan. Treaba ta, eu prefer o masina in care te simti ca intr-o masina. Mi se rupe de patriotism cat timp asta inseamna sa cumpar produse mai slabe doar pentru ca sunt made in .ro. Am spus deja ce masina am, trebuie sa stii unde sa cauti. Mircea abera la langa subiect, mi se pare normal sa nu ma chinui sa le raspund tuturor care se baga ca musca in lapte. Aceleasi urari ti le doresc si tie…

  29. Uimeste-ne si pe noi cu niste preturi de revizii „opel” vs „Logan” masini noi. sa vedem si noi o diferenta, poate am gresit masina 😮
    Reparatiile in garantiie se fac gratuit … mai citeste.
     
    Apropo de zicale cred ca asta e cea mai buna „Suntem prea saraci sa cumparat ceva second hand”… cine stie intelege.
    Si ca un sf de discutie cu cat ii raspundem acestui 😀 „Domn” 😀 cu atat mai mult ii dam importanta.

  30. inseamna ca au inebunit nemtii frate de cumpara masini proaste ca loganul ca de saracie nu cred ca e vorba.
    si in elvetia a ajuns saracia de cumpara oamenii asa ceva?

  31. Marius pp ca ti-ai dat seama ca nu mi-am batut capul sa aflu ce masina conduci si personal nici nu ma intereseaza, insa raul gratuit in Romania este intradevar peste tot … inclusiv pe acest blog.
    Nu sunt patriot insa, am o intrebare pt tine: daca un produs ar fi in Germania si ar scrie Made in Romania, l-ai cumpara?
    De ce nu sau de ce, da?!!!
    Se pare ca nu ai citit ultimul proverb care este perfect valabil acestei situatii.
    Eu propun sa inchei acest „topic” aici pentru ca nu ai dreptate cu reprosurile si gunoiul aruncat in conditia in care nici nu stii ce inseamna o modificare a motorului, a evacuarii.
    Folosind insasi cuvantul de tuning inseamna mult.
    Explica macar pentru cititori ce inseaman o remapare. Poate asa afli si tu informatii vitale acestui topic.
    Ar trebui sa te interesezi pe youtoube sau asemenea filmari cu performantele Loganului mult „ravnit” de persoana ta.
     
    Spor in continuare si ……….vezi cu gardul, ori il sari ori te impedici.
     

  32. Defineste o masina pentru ca am avut detui „destepti” care m-au intrebat daca am facut test drive la Logan. Da oare la un ford mai vechi sau o berlina clasica se facea test drive, era masina si se ocnducea. Noroc de americani ca au mai adus o expresie in limba noastra si asa imbarligata :))
    De vreme ce dai cu presupusu inseamna ca esti atot cunoscator … poate ai gresit timpul …. mai astepta putin si ,taci asteptandu-ti timpul.
    Legat de urari eu ti-am urat multe depinde ce mi-ai urat tu mie:))
    Adevarul e ca noroc de internet ca ne putem exprima „liber”, intrebarea mea e urmatoarea: eu te cunosc personal, ceilalti nu … daca te-ar cunoaste oare ce parere ar avea legat de acest blog ” o adevarata inventie a secolului” 😈 😈 😈 ?????
    Mie imi plac oamenii destepti insa nu si cei ce se lauda… pe viitor scapa de sarcasm face bine la ficat:)
    Continui sa sustin : Pacat ca esti Roman …

    • @lordwolf – Iti dai seama ca eu interactionez cu oamenii si offline, nu doar online? Cat de „inteligent” trebuie sa fii ca sa spui: eu te cunosc personal, ceilalti nu. Din contra, multi care imi citesc blogul ma cunosc personal. Bucura-te de Loganul tau, fii tu un roman adevarat si lasa-ma ca esti plictisitor. Nu are sens sa iti mai raspund.

  33. asta e problema la noi, chiar daca dintr-o mie 1 e …… ala iese in fata si ceilalti nu conteaza.
    nu e de mirare ca avem soarta asta daca noi nascuti romani ne bagam……….. in el patriotism, sa vina strainu sa ne tretuiasca daca noi pe noi ne mancam.
    problema in romania e ca sunt prea multi care se leapada de tara lor dar nici nu merg in alta parte ca tot aicea traiesc pe picior mare.

  34. oameni buni…ori sunteti cu capul in mori ori va faceti…cum adica sa inchida topicul asta???? aveti impresia ca sunteti pe un forum sau mi se pare mie??? omul e la el pe blog si scrie ce vrea, iar daca nu va convine nu va roaga nimeni sa reveniti…
    iar pentru LordWolf care se pare ca are o impresie foarte buna despre sine: uita-te la data cand a fost scris postul initial : 6 iunie 2008….acum mai ai impresia ca esti atat de destept?? 😈
    asa ca relaxati-va si fugiti pe forumul vostru, lasati blogul lui marius in pace.. ❗

  35. citesc blogul asta de mult timp si abia acu gasesc subiectul asta. E bine macar ca au apucat atatia sa isi exprime parerile inaintea mea.
    Am totusi o intrebare din cei care fac parte din fanclub logan, si mai ales dintre cei care se lauda cu lucrul asta : daca era sa ai la dispozitie o suma de 20-30 mii euro la mom achizitionarii unei masini … mai luai logan? Daca nu, nu iti poti spune fan logan. E ipocrizie.
    Dupa cum au spus si altii, e de admirat un individ care isi tuneaza masina in sensul propriu. Dar sa incerci sa faci o masina sa arate bine si sa mearga la fel ca inainte … e un fel de cioara vopsita. Daca faci doar asta, incerci sa impresionezi cu o gratuitate, esti un fel de ‘cocalar’ al soferilor. Orice sofer isi doreste ca masina lui sa fie unica, sa arate unic, sa se diferentieze de a celorlalti prin ceva, preferabil placut.
    Cat despre logan in general – are plusuri si minusuri. Nu e nici pe departe cea mai stralucita masina, sunt zeci de alte masini care , la SH, sunt mult mai bune la preturi asemanatoare. Diferenta o face garantia si costuri mai scazute de intretinere. Multi zic ca au logan cu sute de mii de km, si ca merge perfect, si ca nu au o treaba etc. Asa o fi. Dar stiu si eu multi care au logan cu cateva zeci de mii de km si schimba tot la el. E o loterie, dupa cum il prinzi – fabricat unde o fi, dar e ansamblat la noi. Exceptie e motorul si cutia – le-au facut aia de la renault si au facut totusi o treaba buna. Am avut 3 renault si nu am avut ce ma plange de motoare si de fiabilitatea lor.

  36. cosmin si eu am avut 4 renaulturi si am fost supermultumit
    nu inteleg de ce faci tot timpul comparatie cu o masina SH.
    comparatia ar trebui facuta intre logan nou si marca straina noua
    sau intre logan second si marca straina second.
    atunci se vede diferenta si la pret si la optiuni.
    si la faza nu fan loganclub iata raspunsul meu.
    eu am avut banii cash in 2007 si am vrut sa iau logan dar nu m-ia placut interiorul sau ca design si am luat o laguna 2 SH, iar in cand a aparut loganul F2 care i-mi place foarte mult, am vandut laguna si in noiembrie am devenit posesorul unui logan.
    deci pot sa spun ca sunt fan logan 100%
    puteam la 9000E sa iau altceva dar am ales logan si nu uita ca am avut laguna 2, o masina greu de egalat la confort si la optiuni( tin sa mentionez ca am avut varianta full option-INITIALE).
    deci nu mai criticati oameni cu logan si va rog faceti comparatiile corecte, nu intre o masina noua si una SH ca nu e corect.

  37. am facut comparatia cu masini straine SH pentru a ajunge la un nivel de pret asemanator. Oricum, comparatia intre o masina noua si una SH e in avantajul celei noi, in mod normal 😉 Vad ca multora le scapa asta.
    Si eu am o laguna 2, privilege in cazul meu. Fratele meu are un megane. Acel megane e simtitor mai placut la condus si mai agil decat loganul sotiei lui. Acelasi megane paleste cand e pus langa laguna. Daca tu ai preferat loganul, atunci sunt de acord ca esti fan logan si nu am de ce sa incerc sa imi impun o opinie sau alta. Probabil tu ai gasit in acea masina niste lucruri bune pe care altii nu le-au gasit sau le-au gasit la alte masini (fara referire la cai putere, vopsea sau ce alte lucruri au mai fost spuse in comentarii pana acum).
    Ce m-a interesat pe mine in primul rand a fost senzatia de siguranta (si nu doar aparenta) pe care mi-a dat-o laguna in comparatie cu loganul. Erau la momentul respectiv cam la acelasi pret. Pentru mine asta a fost motivul alegerii facute. Repet, e motivul meu si e posibil sa percep doar eu asa lucrurile.
    Loganul mi se pare o masina buna, noua, la banii care ii cere (achizitie plus intretinere). Multi o prefera si o au asa cum e. Dar de aici si de la a pretinde ca e o masina extraordinara … e cale lunga. Isi face treaba si nimic mai mult – nu are exces de calitate pe nici o directie, mereu e risc ca la ansamblare sa fi uitat ceva baietii pe la fabrica samd. Cel pe care l-am condus eu avea rugina pe suprafata plana a portierei si capotei dupa 1 an. Si ghici ce? garantie din parti, cu toate ca a fost tinuta in garaj – cica e vina soferului. Prefer sa joc la 6/49 decat sa imi cumpar un logan.

  38. norocul am prieteni care au din 2004 si nu au probleme
    eu atata zic ca nu poti face o comparetie intre o masina cu pret de lista de 23000e care este laguna si 8600 e care e loganul
    nu poti avea la 8600e acelasi comfort ca la 23000e
    clar laguna e superioara dar sincer decat o laguna sh cu 170000km in care sa bag bani prefer un logan nou.
    aicea depinde si de nevoia pe care o ai.
    pentru oras si pentru nevoia de zi cu zi loganul e masina ideala, daca ai multe drumuri in afara orasului atunci logic incerci ceva mai bun, nu ca loganul nu se tine, dar fiecare la ce foloseste masina si in ce conditii
    eu am avut si alte masini cu motoare mai mari dar le foloseam in aceleasi conditii ca loganul si atuncea nu se merita sa le tin.
    pentru mine loganul e ideal pentru ce am nevoie.
    eu atata zic, la banii care face loganul sunt multe masini mai proaste decat el, deci pret calitate e un raport net superior fata de alte marci.

  39. Frumos, chiar imi place,Loganul este masina mea preferat si ca tuning iese super misto ;), nam ce sa zic de masina asta doar ca daca avea o bara de fata mai mare putin arata mai criminala 😉

  40. lasati vrajeala ca MUZ a facut ce a vrut cu banii lui. pareri pro si contra am auzit. daca vreti sa apreciati foarte bine daca nu la fel de bine. uitativa si vedetiva fiecare de ce are in fata blokului ca noi soferii nu suntem pescari sa ne laudam cu ce avem.  bravo baietilor care baga un ban in masina lor

  41. BRAVO TiE MIA PLACUT CE AI ZIS Ionut. loganul la valoarea iei e numai buna pe vremurile astea de criza ,si astept cum o sa arate urmatorulmodel

  42. salut…am fost azi ( 12.03.2011 ) prin alexandru ( in iasi ) sh stateam pe dreapta parcat sh asteptam pe cineva….sh am vazut acest logan…deci mi sa parut exceptional…mai ales cum se aude ( precizez k sh yo am tot logan numai k e stock fara nicio modificare,sh dak ar fi sa il tunez…cam tot la fel las face ) CLEAN…..mult respect posesorului

  43. mie imi palce orice modificarea dusa masinei,indiferent de marca sau model,zilele astea am vazut un logan albastru prin iasi IS- NU MIA STIU -FLR…… FOLIAT MI S-A PARUT „”STRANGER”” TARE,AVEA UN SPOILER PE SPATE CE DADEA BINE CU ELERONUL D EPE PORTBAGAJ.O IDEE INDRAZNEATA

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *