Avem la Advertica un client care nu avea nici o problemă cu investirea a sute de lei în campanii Adwords (care converteau), dar când încercam să îl convingem să folosească și content marketingul pentru a își crește vizibilitatea online și a atrage clienți potențiali era reticent, spunea că nu are control asupra procesului, că nu vede exact pe ce se duc banii lui, că durează prea mult timp. Acum crează și conținut, deja vede primele rezultate, dar a fost greu să îl aducem pe calea cea bună.
Realitatea e că sunt mulți clienți cărora dacă le pui cifre concrete în față sunt dispuși să aloce bugete, dar când vii cu strategii de genul hai să fim activi în rețelele sociale, să ne optimizăm site-ul, să creăm conținut, în 6 luni vei vedea primele rezultate sunt șanse mari ca ei să te ignore. Soluția e să mergi la ei cu studii de caz, exemple concrete despre firme similare care au avut succes folosind inbound marketingul, statistici.
Pentru cei care nu se tem să muncească pe termen lung, infograficul de mai jos arată etapele prin care puteți ajunge online la clienți fără a plăti „la clic”.
Via Hubspot.
Cum zic mereu, Inbound Marketing FTW. 🙂
[…] Realitatea e că sunt mulți clienți cărora dacă le pui cifre concrete în față sunt dispuși s… […]