fbpx

Infografic: ce abilități trebuie să aibă un marketer bun

Pe vremuri când auzeai pe cineva că lucrează în marketing te gândeai la reclamele de la TV sau la materialele promoționale distribuite pe la evenimente. A, cineva de la marketing s-a ocupat de astea.

În zilele noastre însă marketingul are tot mai mult legătură cu internetul și cu analiza informațiilor. Informații despre concurență, despre piață, despre clienți, despre trenduri. Nu e mereu un job sexy, dar pentru a reuși în domeniul ăsta trebuie să știi mai multe lucruri decât cu 10 ani în urmă, iar domeniul e în continuă schimbare. Am mai scris despre asta.

În 2014 un marketer modern ar trebui să știe cu ce se mânâncă promovarea online, social media, analiza datelor, să aibă și ceva cunoștințe de cod. În plus ar trebui să se adapteze ușor schimbărilor din domeniu, să fie dispus să învețe mereu și să adapteze strategiile de marketing rapid, în funcție de schimbările ce apar în piață.

201408-Formstack-NewMarketers-800px

Sursa

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *