fbpx

Bine, de înjurat și folosit vulgarități veți putea să o faceți în continuare, dar dacă faceți bani din Youtube va trebui să vă alegeți cu grijă limbajul, Youtube selectează mai atent clipurile unde afișează reclamele advertiserilor, ignorându-le pe acelea care conțin înjurături, nuditate, violență și așa mai departe.

Content that is considered “not advertiser-friendly” includes, but is not limited to:
Sexually suggestive content, including partial nudity and sexual humor
Violence, including display of serious injury and events related to violent extremism
Inappropriate language, including harassment, profanity and vulgar language
Promotion of drugs and regulated substances, including selling, use and abuse of such items
Controversial or sensitive subjects and events, including subjects related to war, political conflicts, natural disasters and tragedies, even if graphic imagery is not shown

Faza e asta: eu înțeleg de ce unele branduri nu își doresc ca reclamele lor să apară alături de video-uri unde se înjură, nu vor să fie asociați cu așa ceva, dar pe de altă parte dacă ignori limbajul folosit de audiența ta nu înseamnă că ea nu îl va mai folosi, ci doar că tu nu vei mai comunica pe înțelesul lor.

Și un clip cu înjurături pe tema asta 🙂 , de la Pewdiepie:

RECOMANDĂ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   

Lasă un comentariu