The Good Wife este un serial TV care e difuzat si in Romania duminica, pe Hallmark. In unul din episoade scenaristii incearca sa creeze o intreaga drama in jurul unui cont de Twitter unde sunt postate informatii despre Alicia, sotia inselata care incearca sa isi reconstruiasca cariera si sa isi mentina familia unita.
Ce a iesit vedeti mai jos in promo-ul episodului:




Am observat acest lucru si in serialul „The Big Bang Theory” si nu intr-un singur episod. De vreo 3-4 ori s-a pomenit platforma de microblogging.
La fel am observat si „product placement” cu produse Microsoft si chiar reclama negativa la Windows7 in acelasi serial. Si in Smallville mai sunt monitoare cu sigla Windows, asa ca ma gandesc daca e posibil ca asemenea „pomeniri” ale platformei twitter sa fie facut contracost.
Pentru Twitter nu cred ca e cazul sa fie reclama platita. A fost mentionat pentru ca e cool, pentru a arata ca episoadele sunt ancorate in realitate. Totusi, scenariul lasa de dorit.
In The Big Bang Theory Twitter e mentionat destul de frecvent, iar cred ca mai des e Facebook. As mai aduaga si Apple si Dell. Sunt cateva laptopuri pe acolo si cam toti folosesc iPhone 🙂
Si chestia asta va surprinde? C’mon!!! E altfel de product placement. Nimic neobisnuit. E doar interesant pentru ca voi sunteti useri ai acestei platforme dar daca ar fi vorbit despre groupon de ex cu siguranta nu ar fi sarit in ochi/timpan asa de mult. It’s brand engagement abc. 🙂
Asta cu „Are twitting abut me?” pare cam fortata acolo 🙂
Nu ma surpinde deloc. Este normal si firesc sa faci product placement de ex pentru Apple sau Dell (XPS parca erau alea) atat timp cat este platita. Eram curios cum s-a procedat cu twitter-ul.