Interviu social media: Papucei.ro sau cum poți vinde încălțăminte online

Am pregătit un nou interviu pe blog despre utilizarea social media pentru promovarea unui brand, de data asta cu cei de la Papucei.ro, un magazin online de unde fashionistele pot cumpăra peste 500 de modele de încălțăminte, poșete și curele originale, create în atelierul din Iași. În fiecare an Papucei îșî prezintă colecțiile la târguri internationale de încaltaminte din Paris, Milano, New York, Dubai, reușind astfel să treacă granițele țării.

Toate interviurile realizate până acum pot fi găsite după eticheta interviuri social media.

1. Cum s-a ajuns la ideea de a promova Papucei.ro folosind rețelele sociale?
Papucei.ro a fost un pas normal in dezvoltarea companiei noastre. Chiar daca la inceput cand s-a lansat siteul, in 2006, nu am stiut exact potentialul unui site cu vanzare on-line, cu timpul magazinul nostru online a devenit principalul client al fabricii noastre. Aici ne putem expune colectiile intregii tari cu mare usurinta. Retelele sociale au devenit in mod firesc un factor important in promovarea produselor noastre. O data cu cresterea popularitatii Facebookului și Twitterului a trebuit sa tinem si noi pasul cu retelele sociale, atat de importante in relatia cu ai nostri clienti.

2. Ce rețele sociale folosiți în promovarea brandului pe internet?
Facebookul este principala retea sociala, bineinteles! Avem pagina Facebook.com/papucei, cu peste 5000 de fani, dar avem si o pagină pentru magazinul nostru din Iasi. Mai avem și un cont de Twitter, iar pe viitor urmează sa ne deschidem o pagină și pe  Google+.

3. Ce aplicații folosiți pentru promovarea și monitorizarea în social media?
Mailchimp app, Facebook for Iphone, iDashboard app..

4. Care este scopul principal al activității voastre în social media?
Creșterea notorietății pentru magazinul online, acordarea de ajutor clienților actuali, atragerea de noi clienți, promovarea produselor. Pe Facebook uneori oferim promotii speciale doar pentru prietenii nostri , care afla prima data noutatile. Prin social media mentinem relatiile cu clientii actuali, care nu isi amintesc poate tot timpul sa intre pe site sa vada ce noutati avem si bineinteles atragem noi clienti , datorita clientilor actuali care ne apreciaza produsele.

5. Aveți și cifre sau analize care să vă motiveze în continuarea activității în rețelele sociale?
Toate cifrele momentan le analizam cel mai bine prin Google analytics, iar numarul conversiilor si traficul adus de social media este in crestere de la luna la luna. Si studiile care ni le pune Facebookul la dispozitie sunt foarte bune.

6. Aveți o persoană dedicată care se ocupă de promovarea online, un social media manager?
Momentan aceste responsabilitati revin departamentului de marketing. Nu avem pe cineva care sa se ocupe numai de social media in exclusivitate.

7. Cât timp alocați zilnic sau săptămânal promovării prin social media?
Sa spunem cateva ore bune pe saptamana.

8. Aveți exemple de campanii online realizate de voi ce au avut priză la public?
Concursurile sunt cele mai de efect. De exemplu un concurs promovat de o revista online a avut succes foarte mare si a avut legatura cu retelele sociale. O alta campanie ce a avut priza la public, promovata prin newsletterul nostru saptamanal si prin Facebook a fost aceasta.

Ca de obicei, dacă aveți întrebări pentru cei de la Papucei.ro le puteți lăsa în comentarii.

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of