Reteaua de magazine de vinuri Vinexpert si-a deschis pagina pe serviciul de comunicare online Twitter de circa doua saptamani, estimand ca acest canal de comunicare si informare va ridica afacerile companiei cu 7-8% anul acesta. Compania estimeaza venituri de 2,2 mil. euro in 2008.
LINK
Si mie imi spune Mono ca sunt prea prins de Twitter si de comunitatile online, ca modalitati de promovare a unei companii/serviciu/whatever. Dar de astia care vor sa creasca cifra de afaceri cu Twitterul ce mai poti spune?
toata lumea vrea asta nu inseamna ca si poate :p
Hmmm…nu stiu daca merge strategia, ma gandesc cati ar cumpara numai pentru ca au vazut un update pe twitter? Eu tind sa spun ca foarte putini.
Nu e vorba de update-uri, ci e vanzari prin Twitter, PR, concursuri, recomandari etc..
Nu e problema canalului ci e vorba timing-ului.
Inainte de a face pasul catre promovare/pr/etc prin twitter trebuie puse la punct celelalte canale de comunicare, clasice.
(Ma refer aici, concret la situatia lui Marius; asta daca nu intelege toata lumea ce am scris mai sus)