Like-urile nu țin de foame

Apropo de prietenii care îți susțin afacerea doar cu încurajări mi-am amintit că am avut o discuție recentă cu o tânără antreprenoare, și ideea era fix asta: Uau, ai o mulțime de like-uri și share-uri la mesajele postate pe Facebook, sigur ai multe vânzări, nu? Nope, nici una, prietenii dau doar like. Cam atât a ajuns să valoreze un like, zero.

Faza e că ne-am obișnuit să dăm like la orice și uităm că Like-ul nu este echivalentul unui ajutor real. Degeaba dai like și share unui apel umanitar, că doctorii se plătesc cu lei și euro. Degeaba dai like firmei de curățenie lansată de amicul tău, că omul vrea să curețe niște covoare și să taie o factură, nu mănâncă like-uri. Degeaba dai like unui eveniment fain, că organizatorii vor să vândă bilete, ca să mai facă evenimentul ăla și anul următor.

Nu zic că like-urile sunt complet inutile. Ajută la vanitate, și eu mă bucur când văd că am sute de like-uri la niște poze făcute prin concediu sau cu niște peisaje faine, poate mai postez și altele. sau văd că sunt apreciate articolele de pe blog.

Totuși, dacă vreți să susțineți niște afaceri reale, niște oameni, evenimente, cauze, artiști, încercați să apăsați butonul de Cumpără, să folosiți serviciile pe care le susțineți, în care vreți să credeți.

Am ajuns să ne amăgim că like-urile chiar ajută, că facem fapte bune cu Like și Share, dar uităm să mai dăm și cu cardul.

Nu uitați să dați like și share, ca să devin milionar în like-uri. 😀

Recomandă prietenilor!



2
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
DanielV
Vizitator

Am vazut recent un tricou fain la un youtuber: “Poor and famous”. Cam la asta se rezuma economia vizualizarilor, likeurilor si shareurilor.