fbpx

Primăria București a cumpărat cu 50.000 lei logo-ul orașului New Taipei, Taiwan

13 Comentarii

  1. Nu sunt expert, dar parca logo-ul Bucurestiului este lipsit de substanta, este static si nu degaja nimic. Logo-ul original, prin inclinarea axei principale, da senzatia ca e viu, ca si cum floarea ar fi batuta de vant.

    Alegerea unui nou logo ar fi trebuit sa aiba mai multe etape si sa se finalizeze cu un vot online, cat mai transparent

  2. Designerul respectiv a fost studentul sotului meu si din cate il cunoaste crede ca baiatul nu a urmat toti pasii necesari in procesul de creatie. Nu s-a documentat, nu a cautat informatii suficiente pe net inainte sa il deseneze, desi asemanarea este prea mare.

  3. Cred ca este vorba de o simpla coincidenta la are se adauga lipsa unui research corespunzator la un astfel de proiect. Cel mai probabil omul a sarit acest pas al procesului de creatie, a ajuns la rezultatul de mai sus, a fost multumit de logo si l-a trimis…dar cred ca este pura coincidenta, am mai vazut cazuri si recunosc ca am patit si eu asta atunci cand am sarit peste etapa de research.

    Din cate vad alegerea facuta de juriu a fost anulata si inlocuita cu o alta…mai buna ca idee si executie, insa nimic special. Si aici au aparut deja critici ca trimite cu gandul la identitatea orasului Bologna.

    Ar fi fost bine ca pentru un astfel de proiect – pentru ca este un proiect mare, sa se lucreze cu agentii specializate pe design de identitate. Un astfel de proiect trebuie lucrat in echipa, nu de unul singur.

    Dar asta este, Bucurestiul are un logo…si cam atat. Fara drumuri, fara canalizare si cu multe alte lipsuri, dar macar are un logo.

    (0)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *