13
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Dragos Mariciuc
Vizitator

Nu fi cârcotaș.
Floarea noastră nu are tulpină şi frunze. E altceva.

Marius Sescu
Vizitator

E cactus, corect.

Robert Morosanu
Vizitator

Imi aduce aminte de ceva …
acest logo ;))) …
You know …

Alex Buleandră
Vizitator

Primăria București a cumpărat cu 50.000 lei logo-ul orașului New Taipei, Taiwan https://t.co/vKWoQBoDXi

Ionut
Vizitator

Nu sunt expert, dar parca logo-ul Bucurestiului este lipsit de substanta, este static si nu degaja nimic. Logo-ul original, prin inclinarea axei principale, da senzatia ca e viu, ca si cum floarea ar fi batuta de vant.

Alegerea unui nou logo ar fi trebuit sa aiba mai multe etape si sa se finalizeze cu un vot online, cat mai transparent

Delia
Vizitator

Designerul respectiv a fost studentul sotului meu si din cate il cunoaste crede ca baiatul nu a urmat toti pasii necesari in procesul de creatie. Nu s-a documentat, nu a cautat informatii suficiente pe net inainte sa il deseneze, desi asemanarea este prea mare.

Nicu
Vizitator
Nicu

Cred ca este vorba de o simpla coincidenta la are se adauga lipsa unui research corespunzator la un astfel de proiect. Cel mai probabil omul a sarit acest pas al procesului de creatie, a ajuns la rezultatul de mai sus, a fost multumit de logo si l-a trimis…dar cred ca este pura coincidenta, am mai vazut cazuri si recunosc ca am patit si eu asta atunci cand am sarit peste etapa de research. Din cate vad alegerea facuta de juriu a fost anulata si inlocuita cu o alta…mai buna ca idee si executie, insa nimic special. Si aici au aparut… Citește tot »

trackback

[…] Marius e de părere că oamenii care au jurizat acest concurs „nu au nici o treabă cu designul sau cu ideea de Hai să verificăm pe Google”. El spune că designerul „nu a schimbat nici măcar culorile”. […]

trackback

[…] Primăria București a cumpărat cu 50.000 lei logo-ul orașului New Taipei, Taiwan […]