Dupa ce ROM rupea stilul cu “Sa moara dusmanii mei“, acum observ ca si Doncafe incearca o aluzie fina:
Via Mono
Carina analiza la inceputul anului motivul folosirii manelelor in reclamele TV. Merita amintita aici si incercarea de repozitionare a Neogenului ca o retea sociala pentru tinerii culti, care nu asculta manele. O miscare care a adus si mai multe pitipoance si cocalari pe Neogen, desi cred ca astia aduc mai multe venituri decat niste utilizatori premium.
Manelele merg in reclamele TV pentru ca sunt ascultate de muuuulti dintre romani. Cei care le asculta vor rade de reclamele TV in care sunt parodiate manelele. Cei care le urasc vor spune ca reclamele sunt nasoale. Oricum ar fi, lumea va vorbi despre un spot ce prezinta elemente manelistice. Cat despre construirea brandului si mentinerea unei comunicari coerente in strategia de promovare, toate palesc cand e vorba de obiectivul final: mai multe vanzari!
mie imi place reclama
Stimate domn Sescu, din cunostintele de bun simt de marketing pe care le detin, stiu ca o reclama, ca sa vanda, se pune sus si tare pe PROTV. Cand vine vorba de un viral, scopul e usor altul.
Coerenta in strategia de promovare? Urmareste toate spoturile Mixes de anul trecut si pana acum si ghiceste diferentele. Si poti incerca si exercitiul asta singurel: Cutie Muzicala + Manelist = Mix …. ?
Astept cu nerabdare urmatoarele tale insight-uri si opinii valoroase din si despre marcomm-ului romanesc.
Numai bine.