Tu ai munci pe gratis?

Că tot se discuta acum câteva luni prin agenții despre participarea și neparticiparea la pitch-uri, unde tu vii cu idei de campanii geniale în speranța că prinzi un client, iar brandul te poate alege sau nu pe tine, că foamea e mare și are de unde să culeagă ideile. În viața reală lucrurile stau ca în clipul de mai jos, nici un om normal nu ar munci pe gratis.

Architects don’t give away their blueprints. Diners don’t fork out free meals. Personal Trainers don’t sign over their intellectual property on spec. This video pokes fun at the speculative creative bidding process in new business pitches. We believe there’s a better way for agencies and clients to find the perfect match.

De pe photographybay.com via Ana

P.S: nu, nici noi nu participăm la pitch-uri, dacă vrea cineva să vadă ce am lucrat avem portofoliu. Și mai am eu o vorbă, decât să muncesc pe gratis mai bine stau pe gratis. Nu că aș avea timp de stat, dar ca idee.

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of