Știu că e vară și vânzările sunt mai scăzute pentru magazinele online și offline, că toată lumea e la mare în Grecia, Bulgaria și Turcia, oriunde dar nu în Mamaia. E ceva obișnuit ca vânzările la alimente, haine, electronice și servicii să scadă, cresc vânzările de alcool, răcoritoare și tot ce ține de entertaiment și turism. Oamenii sunt puși pe distracție și relaxare. Totuși, impresia mea este că vânzările au scăzut mult mai mult față de alți ani, și nu e doar din cauza războiului.
În decurs de câteva zile am remarcat că am primit vouchere de la o mulțime de magazine. Am vouchere de la Decathlon, eMag, Tazz, Lidl, plus restaurante locale, și peste tot ideea e Comandă de minim X lei și noi îți dăm Y lei.
Scopul e clar, impulsionarea vânzărilor într-o perioadă moartă. Mie chiar îmi convine, că oricum cumpărăm ce avem planificat, deci nu mă deranjează o extra reducere. Presimt că sunt și multe magazine ce au făcut stocuri mari, iar acum caută să golească depozitele.
La voi cum e, curge cu vouchere?
Multe asemenea vouchere au aparut datorita noilor reglementari privind preturile reduse – cel mai mic pret din ultimele 30 de zile. Nu mai sunt asa de mari reducerile, sunt tinute sub control strict, dar se ofera vouchere la produse sau extrareducerile s-au mutat pe mail… 😀
Posibil, la asta nu m-am gândit.
Auchan, Carrefour, Kaufland, Lidl, Mega Image, Penny și Profi au avut acest sistem dintotdeauna, cel puțin de când am aplicațiile lor într-un folder pe telefon, săptămânal primesc notificări cu noile vouchere. Acum doar promovarea acestor sistem de vouchere a devenit mai agresivă.
Posibil, până acum nu erau așa de vizibile pentru mine.