Mă mai plâng și eu, se mai plâng și alții uneori despre conținutul de slabă calitate care ajunge în topul videoclipurilor populare de pe Youtube. Cam 80% sunt videoclipuri cu manele, 15% muzică pop românească și străină, plus câteva clipuri cu faze amuzante și viața vedetelor de carton.
Problema nu e conținutul, ci că acesta este o oglindă a consumatorului obișnuit de internet de la noi. De asta nu ne place ce vedem, că ne lovește direct în față realitatea. Poate că noi ne învârtim prin bule unde se mai citesc cărți, se mai discută despre tehnologie, viitorul umanității, bioinginerie și alte SF-uri, dar majoritatea oamenilor visează la băutură, bani, dușmani, femei și îi doare capul de cum Înoată Cheluțu.
Cred că mai mai scris, nu suntem doar noi așa, dar parcă prin alte țări conținutul e mai curat un pic. Americanii de exemplu în trending mai au și videoclipuri legate de ultimele jocuri video, sport, politică, știri, gadgeturi, tutoriale despre cum să faci diverse chestii, parcă preocupările lor sunt un pic mai diversificate, oamenii consumă și altceva, nu doar muzică proastă și cancan.
Nu am concluzii, doar zic și eu că de asta ne deranjează clipurile din trending, că ne dăm seama că de fapt aia e România reală, nu cea pe care o vedem prin reclame sau declarațiile politicienilor.
Românașul e născut și creat se pare în sunet de manele dacă le preferă așa de mult .Nasol că are urmași cu aceleași preferințe.