fbpx

Programarea vizitei în Orange Shop

Acum câțiva ani, când nu eram obișnuit să îmi cumpărăturile online, stăteam la coadă în Orange Shop destul de mult pentru diverse nevoi. Țin minte că într-un decembrie am stat vreo 2 ore pentru o simplă fidelizare.Eu știu ce vreau, în 2 minute îmi rezolv treburile, dar am remarcat că sunt prea mulți încurcă lume care pierd timpul inutil doar pentru că sunt amețiți și nu știu ce îsi doresc.

Normal, acum îmi fac toate operațiunile online, dar cred că și cei de la Orange s-au prins că lumea nu e încântată să stea la coadă în Orange Shop ore întregi, de aceea oferă acum posibilitatea de a te programa online pentru o vizită într-un Orange Shop.

Serviciul e explicat aici, în luna mai e gratuit și după aia costă 2 euro. Normal, timpul este bani, dacă vrei să nu stai la coadă plătești pentru a merge la ei exact când vrei tu. Totuși, eu prefer să îmi rezolv treburile online, e mai simplu și mai ieftin.

Voi ce credeți, câți se vor îngrămădi să îsi facă rezervări online contra cost pentru o vizită la Orange Shop?

Recomandă

12 Comentarii

  1. Orengi nu merită nici măcar 30 Eurocenți! E o tâmpenie să ceri bani și o prostie să-i și dai. Probabil că vor să-și pună rițaua la punct, să mai lipească vreo antenă, să mai pună un șurub.

    • Eu cred ca vor fi persoane dispuse sa plateasca, desi daca stii sa iti faci o programare online cred ca stii si sa comanzi online pentru a evita o vizita in magazin.

  2. Jacmaneala. Asistenta pe care o primesti la Orange Shop face parte din suportul pe care ei trebuie sa il ofere la serviciile pe care le presteaza si deci ar trebui sa fie gratuita. Motivul pentru care existau cozi tine tot de incompetenta angajatilor Orange si deci acum platim pentru asta ? Interesant: „Vrei sa nu mai suferi din incompetenta angajatilor nostri ? Da-ne 2 E… !”

    Ai vazut vreodata cozi la Vodafone ? Ca eu de ani buni de cand mi-am facut eu (apoi ai mei) abonament la ei, niciodata n-am stat mai mult de 5 minute sa astept ceva…

    • Nu am fost prin shopurile Vodafone, aveam impresia ca si acolo e aglomerat. Ascund clientii in spate sau cum de e asa liber? Trebuie sa tii cont si de faptul ca in Moldova Orange are mai multi clienti fata de Vodafone.

  3. Nu toate problemele care apar pot fi rezolvate online, asa ca mi se pare o idee eficienta de a te scuti de timpul pierdut la cozile lor.

  4. La serviciile execrabile pe care le au, mi se pare culmea nesimtirii sa ceara si bani pentru programari. Mi s-a intamplat de mai multe ori sa astept cu orele in telefon la Serviciu clienti, sa fiu plimbata de la un numar la altul .. si pana la urma sa fiu trimisa in shop, unde sa stau la cozi interminabile … Ca sa fiu mai clara: am stat si 4 ore cu muzica lor in urechi, asteptand sa fiu preluata (in conditiile in care, teoretic, aveam prioritate si numar dedicat – servicii business). Si tot degeaba a fost, pentru ca stau al naibii de prost cu logica serviciilor post-vanzare …

    Sunt abonata la Orange de 7 ani de zile, dar mi-a ajuns. Sa platesc 2 Euro pentru programare … pentru ca ei nu sunt capabili sa-si optimizeze serviciile de customer care? Niciodata nu am ajuns la ei in shop fara sa fi incercat in prealabil sa rezolv telefonic / online problema. Si n-au niciodata personal suficient in shop-uri.

    As putea sa va povestesc multe intamplari „deosebite” din istoria mea cu ei … Unele sunt absolut de rasul lumii. Dar mi-a ajuns, ma opresc aici.

    Zi frumoasa s-aveti 🙂 Eu mi-am propus sa scap de Orange cat de curand … nu ca altii ar fi perfecti …

  5. salut,

    in primul rand feedbackul pe care il gasim aici e foarte valoros.
    ca o mentiune, serviciul e lansat in regim de pilot, gratuit. urmeaza o serie de imbunatatiri si optimizari asupra lui.
    din nou, ideile voastre pentru imbunatatirea serviciul ar fi extrem de utile.

    intre timp, canalele dedicate din departamentul relatii clienti si serviciile online (magazinul online, contul meu Orange) sunt in continuare disponibile.

    in final, multumim inca o data foarte mult pentru feedback.
    @click_and_shop

  6. Eu nu cred ca prea multi – de ce sa platesc un serviciu la care am oricum dreptul? De ce sa platesc sa le fac lor vanzari???

    • Nu platesti serviciul, platesti privilegiul de a trece prin multimea care sta la coada spunand printre dinti – am rezervare. Cel putin asta e impresia mea.

  7. eu as plati 2 Euro decat sa stau sa astept vreo ora. Dar sa fiu sigur ca la ora aia sunt primit, nu sa imi fac rezolvare si sa astept pana termina cu clientul dinainte (si sa mai dureze inca juma de ora)

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *