fbpx

Psihologia celor care cumpără din magazinele online

În 2014 comerțul online a crescut mult și la noi, împins mai ales de promoțiile și ofertele speciale cu care magazinele au venit cam tot timpul. Din păcate încă se plătește cash la livrare, dar aici cred că ține mult și de specificul țării noastre, unde nu avem încredere să dăm banii până nu vedem efectiv ce am cumpărat.

Am găsit infograficul de mai jos care rezumă elementele principale ce influențează cumpărătorii online. E trist că sunt multe magazine online care nu țin cont de ele, și după aceea se întreabă de ce nu au vânzări. Ideile principale:

  • 57% dintre vizitatori pleacă după 3 secunde, dacă site-ul nu s-a încărcat, iar 80% dintre ei nu se mai întorc. Mi se pare normal, un magazin online care nu este optimizat denotă lipsă de interes.
  • 92,6% dintre vizitatori sunt influențați de imaginile produselor, deci asigurați-vă că produle vândute în magazinul online au poze, și încă unele bune, nu poze de pe net.
  • Mai multe imagini pentru produse vor crește vânzările cu 58%, dar imaginile trebuie să fie reale, altfel cumpărătorii returnează produsele.
  • Contează și clipurile de prezentare, 1 din 2 cumpărători au mai multă încredere în produsele ce au și video. De asta recenziile online sunt atât de importante, și magazinele online trimit des produse în teste. Pentru că funcționează.
  • 85% dintre cumpărători citesc recenzii online pentru produsele pe care vor să le cumpere.
  • Fără taxe ascunse – 41% renunță la produsele din coșul de cumpărături după ce descoperă că sunt adăugate și alte taxe la efectuarea comenzii.
  • 40% dintre consumatori nu vor să fie abonați automat la newsletterul magazinului online, chiar dacă își fac cont.

Consumer-Psychology-and-ECommerce-Checkouts-Infographic

Infografic de aici.

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *