fbpx

M-a amuzat povestea asta găsită pe Reddit: o stațiune de ski din Utah, Statele Unite, a folosit recenzia critică de pe Facebook a unui client, care se plângea că pârtiile sunt prea dificile, tocmai pentru a evidenția faptul că ei se adresează schiorilor profesioniști. Uite că și publicitatea negativă poate genera reacții pozitive, dacă îți cunoști punctele tari și știi cum să te folosești de ele.

Evident, metoda asta de a transforma publicitatea negativă într-una benefică pentru brand funcționează doar dacă știți că că acei clienți care vă critică se înșeală sau sunt rău intenționați, nu încercați să vă lăudați cu servicii proaste atunci când toată lumea vă spune că ele trebuie îmbunătățite. Totuși, uneori e bine să te uiți în propria grădină și să îți dai seama care îți sunt avantajele față de concurență, în loc să inventezi campanii cu sloganuri stupide.

Mi-am amintit și de compania de rent-a-car Avis. În 1962 Hertz era prima companie din State, Avis era pe locul 2 și nu reușeau să îi depășească. Ce au făcut? Cea mai tare campanie pe domeniul ăsta, cu sloganul We try harder. Au recunoscut că sunt pe locul 2, dar trag tare tocmai pentru a îi convinge pe clienți să îi aleagă pe ei. Și-au transformat dezavantajul într-un avantaj. 🙂

1 Comentariu

Lasă un comentariu