fbpx

Reclama Albacher – Priza

Recent am vazut al doilea spot de promovare pentru ultimul jucator venit pe piata berii din Romania. Primul spot mi s-a parut slab, iar al doilea nu face decat sa continue traditia. Inteleg ca reclama e pentru berea la pet, adresata mai ales segmentului low ca target, dar de aici pana la a a realiza un spot a carui idee e ca berea Albacher te ajuta sa iti dai seama ca TV-ul trebuie bagat in priza pentru a functiona e cale lunga.

Sloganul berii cred ca ar putea fi schimbat. In loc de „Iti merge mintea la rece” s-ar putea folosi „clientii nostri sunt mai prosti ca ai lor”! Nu de alta, dar am impresia ca asa sunt vazuti potentialii clienti de catre cei care se ocupa de strategia de marketing pentru Albacher!

Daca berea e din categoria value brands, asta nu inseamna ca si reclamele trebuie facute in bataie de joc. Spotul dupa jump.

Recomandă

9 Comentarii

  1. Nu prea cred ca e value brand din simplul motiv ca au intrat pe piata cu petul de 2.5 care mai e si la super-mega-ultra oferta adica la pret de 2 listri. uau. eu as pune-o linga Bucegi, Lowenbrau sau cum se chema berea aia cu nume ciudat si greu de retinut si alte de-astea mai non-value.

  2. prima oara cand am vazut reclama m-am intorc cu gura cascata spre etienne si am ramas nedumerita. clar, spoturile fac parte din categoria „asa nu”, dar daca ne gandim la publicul lor tinta … practic, e vorba de sotii femeilor care consuma suc avita sau cum s-o mai chema … deci, probabil ca ei se amuza copios cand vad reclama asta. ca sa nu mai zic ca au preluat deja sloganul si il folosesc in limbajul cotidian

  3. Pai ce sa zic,berea asta ne-a intrat la suflet mie si colegilor mei de camin si de facultate,pur si simplu mi se pare cea mai buna bere din Romania.In unele zile,cand mai vrem sa bem o bere,nu mergem la o terasa,ne spunem doar: „:Lasa ma ca ne luam o Albacher si mergem in camera”.Imi aduc aminte ca 2 colegi si-au sarbatorit ziua de nastere pe un modul din camin si am cumparat atunci peste 100 de peturi de Albacher.Oricum mandria noastra reprezinta capacele pe care le colectionam dupa ce savuram un Albacher,acestea ajungand la o cota riscanta pentru ficaturile noastre.Nu suntem alcoolici doar ne place aceasta bere.Chiar azi am creat un grup pe hi5 numit pur si simplu Albacher.Asa ca savurati aceasta bere ca merit.PS Sper ca oferta de 2,5 sa mai ramana 😉

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *