Coca-Cola și Pepsi au construit imperii vânzând apă cu zahăr prin reclame inspiraționale, dar parcă se exagerează acum, toate reclamele au ajuns să se axeze pe inspirațional, indiferent că vând hârtie igienică sau rafturi metalice. Ca om care face zilnic campanii și vede sute de reclame concluzia e tristă, toate firmele se promovează acum, dar ne-am umplut de reclame la tot felul de țepe și texte slabe.
Tombolele Omaze sunt de mult timp promovate prin tot felul de tertipuri, dar acum reclamele apar peste tot, probabil nu mai găsesc fraieri destui care să se înscrie. Ciudat e că nu am văzut nici un câștigător până acum.
Sigur, chiar asta căutam pe Facebook, printre poze cu pisici și citate inspiraționale, un raft metalic pentru depozitul din boxă. Mai ales că e la reducere.
Leonid Afremov a murit din 2019, dar cineva face bani buni vânzând copii la imprimantă ale tablourilor lui, cu 149 de dolari bucata. Câte tablouri putea să picteze săracul până la 64 de ani?
Sunt fan lactate, dar niciodată nu m-am gândit că atunci când beau o cană de lapte mă opresc din viteza ritmului cotidian și îmi acord un răsfăț, de obicei beau de sete sau de foame. Să îmi fie mie rușine, măcar nu au zis că e prea bun, prea ca la țară.
Ăsta da cadou, probabil Mihaela abia așteaptă să îi dăruiesc un copac cumpărat de la Muma Pădurii…
Gata tura mea de reclame, voi ce reclame inspiraționale și motivaționale ați mai văzut?