fbpx

Site-urile de cumpărături colective nu sunt profitabile?

Am mai vorbit de explozia de site-uri care veneau cu oferte tentante pentru clienţi. Se pare că lucrurile s-au mai domolit la nivel internaţional, deşi văd că în România site-urile de cumpărături colective  şi agregatoarele de oferte continuă să apară zilnic.

Ce se întâmplă afară:

Pe plan local Călin Fusu zice că Zumzi o duce bine la vânzări, ba chiar se extinde la nivel regional. E clar că site-urile de cumpărături colective au crescut începând cu 2008 impulsionate de recesiunea economică. Oamenii profită de orice metodă prin care pot reduce cheltuielile. Totuşi, după ce se liniştesc lucrurile, după ce entuziasmul iniţial dispare, după ce se analizează raportul între profit şi învestiţii cred că puţini jucători vor rămâne pe piaţă. Pe termen lung rezistă doar cei care îşi permit să investească.

Între noi fie vorba, eu cred că şi numărul persoanelor care cumpără folosind aceste site-uri e în scădere.

Voi mai cumpăraţi folosind site-urile de cumpărături colective?

Recomandă

5 Comentarii

  1. Nu stiu ce sa zic… Era pe fundeal parca acu vreo 2 luni o oferta la nush ce club cu piscina, sauna, masaj si alte tampenii prin Bucium parca si erau peste 1000 de cupoane vandute.. Ce-i drept era si ieftin, 30 RON parca… Totusi eu zic ca merg bine magariile astea de site-uri, problema este la inceput pana se promoveaza putin, baga bani seriosi in publicitate, cumpara liste de adrese de mail si spameaza, dar apoi crek e convenabil. Eu stiam totusi ca groupon ajunsese la o cifra de afaceri de cateva miliarde desi e de vreo cativa ani pe piata…

  2. Eu primesc spam de la 7 siteuri şi la 3 sunt abonate, în marele online magazinele ar trebuit totuşi să fie puţine, sau măcar mai bine gândite.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *