fbpx

Nu vă mai chinuiți să înțelegeți Snapchat

Tot văd articole și mesaje în care lumea se întreabă care e faza cu Snapchat, cum se folosește, la ce ajută, atât pentru comunicarea personală cât și pentru branduri. E cam greu de explicat, dar o să fac un rezumat.

În primul rând, nu vă mai chinuiți să înțelegeți Snapchat. Oricâte articole despre el ați citi, nu vă ajută cu nimic dacă nu folosiți aplicația în mod activ. Plus că în afară de știrile create special pentru aplicație de mai mulți creatori din State totul e gol, la prima vedere.

sescu-snapchat

  1. Ghid de utilizare Snapchat pentru utilizatorii noi
  2. Ghid de utilizare Snapchat pentru companii

Care sunt avantajele aplicației? Pentru adolescenți mai ales e foarte utilă deoarece comunicarea e privată, mesajele și pozele trimise către prieteni dispar în câteva secunde, sau în maxim 24 de ore, dacă le publică în Povești. Și știți că adolescenții apreciază intimitatea, de aia au fugit de pe Facebook, că și-au făcut toți părinții și bunicii cont. 🙂 Snapchat e perfectă deoarece aici nu pot fi urmăriți, comunică între ei.

Cu ce poate ajuta Snapchat un brand? Nu vă crește vânzările, nu vă trimite clienți, dar vă poate ajuta cu generarea de buzz, obținerea de notorietate. Problema e că pentru a comunica eficient pe Snapchat, unde majoritatea utilizatorilor sunt adolescenți sau tineri, trebuie să uitați toate regulile comunicării clasice. Și să locuiți în State, că acolo o folosesc mulți utilizatori, la noi abia în 2015 a început să prindă la puștani.

Aici trebuie să te distrezi, să te prostești, să îți arăți latura amuzantă. Dacă brandul tău nu are așa ceva sau nu se adresează tinerilor, rămâneți la platformele clasice.

Și lăsați tutorialele despre How to Snapchat, creați-vă contul, dacă credeți că v-ar putea ajuta. Eu în continuare rămân sceptic legat de avantale aplicației, dar asta nu mă oprește să o folosesc din când în când, de amuzament.

Recomandă

10 Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *