Mă uitam la toate chestiile pe care Facebook le-a furat de la Snapchat anul ăsta, și mi-am dat seama că scopul principal al Facebook nu e să fure utilizatorii Snapchat sau să încetinească creșterea aplicației, ci să le ofere propriilor utilizatori jucării noi care să îi țină în rețeaua socială.
De exemplu ultima modificare din Messenger, unde poți să îți face selfie-uri cu diverse măști de sezon. Sunt filtre de genul ăsta și pe Snapchat, dar mulți dintre cei care stau pe Facebook nu intră pe Snapchat special pentru asta. Mă uitam la prietenii mei, 25-40 de ani. Nu i-am văzut să se prostească cu ele pe Snapchat, dar când au apărut măștile zilele astea pe Messenger 1 din 3 punea o poză de genul ăsta:
Am râs, am glumit, și copiii au făcut selfie-uri de genul, am trimis pozele pe Messenger și le-am pus pe Facebook, Mark e mulțumit, a crescut timpul petrecut în rețea, avem și noi, ăștia mai bătrâni, jucării noi. Că nu sunt originale ci copiate după jucăriile altora, care sunt mai faine, e altă poveste. Utilizatorilor de Facebook nu le pasă.