Mai sus aveți spooful reclamei RCS RDS, via Cătălin. Mai jos e originalul. Întrebarea e cine a făcut sau sponsorizat spooful, că a costat câteva mii de euro producția și procesarea lui. Banii mei merg către UPC, Romtelecom și Orange nu cred că s-ar complica cu asta. Voi ce ziceți?
Bonus, spooful are mai multe vizualizări pe Youtube ca reclama originală.
N-am prins mesajul… Vor sa spuna ca RDS sunt manelisti si se lauda aiurea?
Cică spooful a fost făcut de concurență. Nu știu exact ce vor să spună, dar are de câteva zeci de ori mai multe vizualizări pe Youtube decât reclama oficială, difuzată la TV. S-ar putea să aibă legătură cu exagerarea legată de viteză. Ce faci cu o țeavă de 1000 Mbps dacă nu ai echipamente care să suporte viteza asta și linia oricum se gâtuie la interconectare?
Foarte ciudat. Dacă aș fi concurență nu aș da bani pe așa ceva. Am senzația că nu spune nimic, decât despre producător.
Cum ce faci? 🙂
Iti cumperi Ssd si placa care duce Gb.
Eu nu simpatizez ershu, dar ce au resit sa faca dpdv al telecomului este jos palaria.
Ofticosii din concurenta sa isi mai verifice milisecundele in loc sa faca “reclama”.