Spune-mi o poveste

A fost odata ca niciodata ca daca nu ar fi fost nu s-ar fi povestit. A fost……

Si eu incalecai po sa, si va povestii dumneavoastra asa.

Tuturor ne plac povestile. Inca din copilarie am fost invatati sa ascultam povesti, care ne poarta in lumi fantastice, pline de personaje minunate care trec prin aventuri incredibile. Deprinderea de a asculta povesti ramane cu noi toata viata, in tot ceea ce facem, oriunde mergem.

copii

Filmele care au succes la public sunt cele care spun povesti bine inchegate. Fie ele 2D sau 3D, ce conteaza e povestea, scenariul din spatele efectelor speciale si a dialogurilor spumoase. Blogurile care au multi vizitatori sunt cunoscute pentru ca se diferentiaza de celelalte prin stilul abordat, prin mesajul transmis, prin modalitatea de a prezenta cititorilor noutatile.

La fel e si cu brandurile. Un brand de succes are o poveste de spus, un brand cu priza la public e cel care tese o poveste in jurul lui. Oamenii rezoneaza la povesti. Oamenii vor sa simta o legatura emotionala cu produsul sau serviciul, inainte sa isi deschida portofelul sau sa goleasca cardul. Indiferent de varsta, oamenii vor povesti.

In concluzie, nu incerca doar sa imi vinzi ceva. Mai bine spune-mi o poveste! Daca imi spui o poveste frumoasa, s-ar putea sa cumpar de la tine. Chiar daca nu cumpar acum, totusi, eu te voi tine minte pe tine si povestea ta, iar cand voi avea nevoie, voi apela la tine. Pentru ca mi-ai spus o poveste, si mi-a placut!

Voi mai stiti sa spuneti povesti?

Recomandă prietenilor!



10
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Paul
Vizitator

Eu am noroc ca mai exersez cu fiu`miu 🙂

saltelelucs
Vizitator
saltelelucs

@mariussescu Tare articolul, felicitari.

saltelelucs
Vizitator
saltelelucs

RT @mariussescu: Voi mai stiti sa spuneti povesti? https://www.mariussescu.ro/2010/11/spune-

trackback

[…] Spune o poveste […]

Blondy
Vizitator
Blondy

iti voi spune povestea mea dar este cam trista…totusi poate doresti sa o citesti:Povestea mea nu este chiar atat de importanta (normal,eu nu sunt importanta pentru nimeni,am constatat acest lucru) dar pentru mine are foarte multa importanta.E o poveste tipic adolescentina dar eu chiar am nevoie de ajutor pentru ca nu stiu cum sa trec peste. Sa incep cu inceputul… Era inceputul anului scolar (eram “boboaca” si eram foarte emotionata pentru ca nu cunosteam pe nimeni din liceu si nu stiam cum vor fi noii mei colegi).A fost frumos dar a doua saptamana l-am vazut pe el.Doamne, cat de frumos… Citește tot »

trackback

[…] spera ca tranzactia nu este doar o intamplare, ci inceputul unei colaborari. Clientii spera ca brandurile au suflet. Din pacate, de cele mai multe ori brandurile insa se uita doar la numere, iar cele care pun suflet […]

trackback

[…] de bloguri, unde mai e diferențierea între ele? Diferența constă în abordarea bloggerului, în povestea spusă de el. Aici vezi dacă un blogger este profesionist sau […]

trackback

[…] pentru marketeri din tendințele de mai sus sunt destul de evidente: clienții  vor povești, nu marketing forțat. Clienții vor imagini frumoase, care să le încânte privirea, nu texte […]

cad
Vizitator
cad
trackback

[…] final rămâne valabil ce spuneam și prin 2010, au de câștigat brandurile care știu să spună povești, indiferent de platforma prin care comunică, online și […]