fbpx

Surprinzator, nu e chiar asa de rau offline

Zilele astea sunt putin cam prins cu noul membru al familiei. Asadar, umblu mai putin pe net si mai mult dupa cele necesare copilului, mai ales ca e primul si vrem sa ne facem datoria de parinti la cele mai inalte standarde. Stiti si voi (cel putin unii) cum e: scutece, ceaiuri, hainute, nopti petrecute cu ochii geana pe aia mica, din astea obisnuite. Totusi, toate palesc cand puiul de om iti zambeste bucuros din patut!

Am aflat azi ca Emag are un nou design, despre care unii spun ca e mai ok deoarece e mai simplu, iar altii spun ca mai poate fi optimizat pentru user experience. Sunt sigur ca il vor mai peria, cred ca daca puneau in beta version nu mai carcotea nimeni,

Am aflat si ca se organizeaza WinterTweetMeet, unde clar nu pot sa ajung deoarece fetita noastra bea doar lapte si acolo se pregatesc niste betii cu alte licori bahice. Nu ca as fi refuzat, dar cu alta ocazie.

Mi-a placut postul Bogdanei care explica celor ce abia acum incep sa faca campanii online de ce nu au succes. De ce? Pentru ca se grabesc si vor sa construiasca intr-o saptamana ceea ce alte branduri au construit in ani de zile, pentru ca au impresia ca poti sa “cumperi” atentia clientilor online.

Cum spuneam, nu e asa de rau offline. Ar trebui sa incercati si voi. Chiar, cum va simtiti cand reveniti online dupa cateva zile petrecute departe de calculator si internet?

Recomandă

Un comentariu

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *