fbpx

Un nou trend: imi fac blog ca sa ma angajez

Acum ceva timp era o tipa din Bucuresti care isi facuse site dedicat si campanie cu bannere in Bucuresti pentru a isi gasi un job in Bucuresti ca manager (parca). Nu stiu daca a reusit, stiu insa ca bagase cateva mii de euro in campanie.

Azi am vazut un blog lansat cu aceeasi idee – angajeaz-o pe Ana. Nu stiu daca Ana va reusi sa se angajeze prin intermediul blogului lansat special pentru asta, dar pana acum a primit foarte multe reactii.

Teoretic Ana a procedat bine la faza cu blogul, doar ca e cam tarziu. Practic ea a vrut sa se diferentieze de alti zeci de mii de tineri care isi cauta un job prin metodele clasice si si-a lansat un blog special pentru asta.

Ce ar fi trebuit sa faca Ana, insa de mai demult? Crearea unui brand personal, chiar si cu ajutorul unui blog. Sa spunem ca eu sunt student la marketing si vreau sa ma angajez in domeniu cand termin facultatea. Pe langa faptul ca incerc sa acumulez experienta practica imi deschid un blog in care scriu opiniile si ideile mele legate de marketing, fac networking cu alti oameni din domeniu si…oportunitatile vor apare.

Practic blogul lansat de ea acum e o solutie extrema, insa daca avea blog de cateva luni, daca o cunoastea lumea mai bine, daca avea deja niste oameni care o citeau si posta acum un anunt cu Caut un job in domeniul …cred ca avea mai multe sanse, era perceputa altfel.

Am deviat de la subiect. Ce credeti, devine un nou trend asta cu deschiderea unui blog special pentru a te angaja? Oare vom vedea in curand bloguri ca angajeaza-l-pe-fierarul-costel.blogspot.com?

Recomandă

5 Comentarii

  1. A „stârnit” e un fel de-a spune. Corect e „a fost băgată în seamă”. Probabil că și-au zis unii că n-au nimic de pierdut dacă scriu asta pe blogul lor. Nu?
    Sau e un test făcut de cineva, să vadă câte companii – posibili angajatori – percutează la chestia asta?!

  2. Blog ca blog, poate aduce ceva rezultate. Eu unul sunt adeptul metodelor ceva mai directe, chiar agresive de cautat joburi. Gen: plasarea CV-ului la sediul companiei, contactarea telefonica si incercarea de a programa direct un interviu. Sunt chestii pe care ii invat pe unii din clientii mei si folosite eficient, dau de departe cele mai bune rezultate.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *