Nu toti, dar un procent mare dintre utilizatorii aplicatiilor instalate pe smartphone-uri spun ca fac clic pe reclamele care apar in aplicatii din greseala. Mai exact 47%. Studiul este aici si a fost realizat in State, dar cred ca situatia e aceeasi peste tot pe blog, exceptand poate Japonia.
Ideea e ca in advertisingul pe mobil banii se platesc in continuare la numarul de clicuri, desi utilizatorii probabil inchid imediat ferestrele noi care se deschid. Eu procedez la fel, daca sunt intr-o aplicatie pe telefon si am facut clic pe o reclama sunt 99% sanse ca clicul sa fie din greseala, si urmatoarea miscare este sa inchid browserul cat mai rapid.
Studiul confirma si acest lucru, 71% dintre utilizatori spun ca prefera reclame in aplicatii care nu deschid browserul pentru a ii redirectiona catre un site-ul promovat. Cu alte cuvinte, sunt mai apreciate reclamele care iti ofera informatii tot in cadrul aplicatiei.
La voi cum e, vi se intampla sa faceti clic din greseala pe reclame cand folositi smartphone-ul?
Dar cum ajungi sa ai o reclama in cadrul aplicatiei? Stii vreo firma din RO care ofera aceste servicii?
Da, domnu Google.