Pana acum Cosmote a comunicat foarte bine, reusind sa se integreze in peisajul romanesc ca o companie de telefonie mobila apropiata de romani, de necesitatile lor ( de a vorbi cat mai mult si mai ieftin, indiferent de calitatea semnalului ), iar reclamele realizate pozitionau brandul ca unul real, situatiile prezentate in spoturi ilustrand situatii in care ne puteam regasi pe fiecare dintre noi.
Odata cu plecarea lor de la Cohn&Jansen, s-a modificat si strategia de comunicare si promovare. Cel mai recent spot, Adio Bip, mi se pare slab, nereusind sa imi transmita o idee clara. Singurul lucru pe care il pot spune: e funnny, dar care e faza? In rest, cred ca Cosmote a facut o greseala, strategia abordata in trecut fiind una castigatoare.
Ca simpla comparatie, vizionati si spotul cu acoperirea Cosmote. Se simte diferenta nu?
Ideea clipului cu acoperirea Cosmote cred ca a venit la momentul potrivit, in perioada in care mai multi utilizatori constatau gauri de semnal din partea celor doi colosi – Vodafone si Orange, mai ales in zonele de munte.
Totusi, s-a facut o trecere destul de brusca la noua idee. Spotul cu bipul e destul de ambiguu. Eu nu l-am inteles pe deplin nici acum.
[…] de la Cosmote, Romeo si Julieta, intareste si mai tare ce spuneam despre Cosmote, cand a aparut reclama cu Adio Bip. Cosmote o ia la vale, ca promovare si idei de atragere a clientilor. Inteleg, au concediat bip-ul, […]
[…] mai fericit daca esti emo si ai o cartela Cosmote, e doar o ironie. O reclama mai buna decat cea cu Adio Bip, in opinia […]