Aplicațiile de mesagerie pe mobil și de ce sunt ele așa de atractive

Mă uitam că în ultima perioadă am început să comunic mult mai mult în privat cu oamenii, prin email, Facebook Messenger sau Whatsapp, decât în public, prin postarea de mesaje pe rețelele pe unde activez. Și asta nu se întâmplă doar la noi, e un trend mondial.

Articolul ăsta detaliază cum aplicațiile de mesagerie schimbă felul în care comunicăm online, rezumatul este că acțiunea se petrece acum mai ales prin comunicarea 1 la 1 sau în grupuri restrânse, și toți jucătorii mari vor o felie din piața asta, nu degeaba Facebook a investit în WhatsApp și Messenger sume mari.

Over 2.5 billion people have at least one messaging app installed. Within a couple of years, that will reach 3.6 billion, about half of humanity. The market’s leading duo, Facebook Messenger and WhatsApp, which is also owned by Facebook, are nearing one billion monthly users each. Many teenagers now spend more time on smartphones sending instant messages than perusing social networks. WhatsApp users average nearly 200 minutes each week using the service.

aplicatii-mesagerie

Practic traficul provenit din linkuri distribuite prin email, pe forumuri sau mesaje private e mult mai mare decât traficul provenit din Facebook sau alte rețele.

De ce credeți că toți jucătorii se chinuie să descopere modalități de monetizare pentru aplicațiile astea de instant messaging? Pentru că lumea le folosește zilnic, și e o piață uriașă pentru advertiseri, dacă găsesc formula potrivită, care să nu enerveze utilizatorii.

Recomandă prietenilor!



Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
Notify of