Avantajele crizei

Stim cu totii dezavantajele perioadei in care ne aflam: concedieri, salarii mai mici, stres, nervi, oameni mohorati si o stare generala de incertitudine si tristete. Nu am de gand sa scriu iar despre ele, in schimb am remarcat cateva “mici “avantaje care au devenit tot mai vizibile, de cand cu criza.

Vanzatoarele in magazine au inceput sa spuna “Multumesc, va mai asteptam pe la noi!” Pana acum un an erai intampinat cu greata de obicei in magazine. Tu erai mojicul care vroia sa cumpere ceva, vanzatoarea era zeita de care te rugai sa coboare de pe piedestal. Vremurile se schimba, acum imediat ce ai intrat intr-un magazin ai la dispozitie cateva sclave dornice sa iti satisfaca “poftele”. E normalitatea, dar la noi nu se intampla, pana acum.

Restaurantele au inceput sa vina cu oferte gen “all you can eat”. Acum un an de zile asa ceva era de neconceput, tot romanul manca in oras. Acum restaurantele se bat in oferte. Nu radeti, noi suntem avantajati, tin minte ca acum cateva luni vedeam intr-un restaurant in meniu scris mic de tot “adaos comercial intre 30 si 500%”. WTF?

Cazare in hoteluri la preturi decente. Pana acum un an unde gaseai la hotel camere la 1o0 lei? Poate doar la pensiuni. Vremurile s-au schimbat, daca ai noroc gasesti si internet wireless in hotel. Eh, cateva luni de zile cu hotelul gol a fost de ajuns sa schimbe mentalitatile.

Carduri de fidelitate si reduceri de pret. Mai toate magazinele care vor sa ramana pe piata au scos carduri de fidelitate, acordand reduceri de pret clientilor fideli. In afara e o practica normala, la noi acum au inceput sa apara peste tot.

Brandurile au inceput sa comunice pe bune cu clientii. Unde pateai acum un an sa te sune de la providerul de internet/tv/telefonie sau de la banca ca sa te intrebe daca esti multumit de servicii, sa iti ceara sugestii sau sa vada daca ai intampinat dificultati? Nu vad schimbarea asta peste tot, dar se fac pasi mari. Unele companii castiga clienti, altele pierd, depinde cum comunici cu clientul.

Pentru alte avantaje pe care le-ati observat in ultima perioada lasati un comentariu. Fara dezavantaje, ne-am saturat cu totii de ele. Ce avantaje, beneficii, lucruri bune ati remarcat de la inceperea crizei?

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
5 Comentarii
Ultimele
Primele Top voturi
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile
Cristi

Taximetristii nu mai refuza curse, chiar si scurte.

Akbar

fidelizarea cu carduri nu e o consecinta a crizei.
felicitari pentru cuvinte pe care le primesti dela vanzatoare. eu am dat peste niste nesimtite in cartier, care pe langa faptul ca chicoteau ca proastele n-au raspuns nici la “multumesc” pe care l-am oferit EU.
ma bucur ca n-o sa le mai vad, in schimb!

colaholicu

o mica adaugare la ce-a zis Cristi; pe langa faptul ca nu mai refuza cursele scurte, au si tarife mai decente (taxi 2000 care avea 1,69 a scazut la 1,29, si multi altii sunt sub 1,40)

Nipia

“Adresa email (nu va fi publicata)(obligatorie)”… aceste doua paranteze sun enervante. Am pierdut deja un mesaj pentru ca nu trecusem adresa de e-mail. Nici nu-l mai rtefac. De ce nu pastreaza ce am dorit sa-ti transmit si sa-mi ofere posibilitatea sa corectez prin completarea adresei de email. Aceasta suparare ma face sa fiu mai atent in viitor, dar ar trebui sa ti cont si de ceea ce iti transmit acum. Multumesc!