Axe are o reclamă nouă despre ce înseamnă de fapt să fii bărbat, ideea principală fiind că masculii sunt tot mai nesiguri pe ei, de au ajuns să caute pe Google tot felul de întrebări tâmpite, de exemplu dacă e ok ca un tip să folosească emoticoane sau dacă e ok pentru un bărbat să își facă selfies. Problema nu e că bărbații caută chestiile astea, ci că au ajuns să se gândească la ele în primul rând.
Aș râde dacă căutările astea de pe Google ar fi realizate de adolescenți care ajung acum să descopere lumea, dar am așa o bănuială că sunt și bărbați în toată firea care fac asta. Aici a dus hipsterismul și toate trendurile astea de rahat gen ponytail la bărbați.
Primul lucru pe care îl face un bărbat adevărat e să nu mai caute răspunsuri la dilemele existențiale pe Google, ci să își asculte instinctul și să facă ce vrea, că de aia e bărbat, nu să aștepte de la internet să îi rezolve problemele. Dar pentru asta îi trebuie cojones, și mulți le-au pierdut probabil când se epilau pe picioare.
Altfel ideea campaniei va prinde, mai ales la publicul țintă Axe, 15-25 de ani.
Cât adevăr….