Știu că acum e la modă să discutăm despre influenceri și conținut video și Tik Tok și Instagram, dar bătrânul blog și crearea de conținut în continuare e una din cele mai bune și ieftine metode pentru a atrage trafic de calitate pe site, a obține vizitatori ce pot deveni clienți. Nu contează că vinzi produse sau servicii publicului larg sau pe o nișă mică, dacă scrii articole relevante vei urca în căutări pe Google. Mai jos exemplul unui client, din top 10 pagini accesate pe site 4 sunt articole scrise cu câteva luni în urmă. Peste 27.000 de pagini vizualizate, oameni ce au intrat pe site fără campanii plătite, direct din Google.
Ăsta e unul din serviciile pe care le oferim la Advertica clienților ce lucrează constant cu noi, ne ocupăm și de optimizarea conținutului de pe site, crearea de articole utile, educative, informative, în funcție de client și afacerea lui. Ideea e că rezultatele se văd în timp. E nevoie și de Facebook Ads, Google Ads, dar contează mult și conținutul de pe site/blog, dacă vrei să crești pe termen lung.
Dacă ai 90% conținut util pe blog și 10% articole de promovare a ceea ce vinzi, în timp vei avea un flux constant de vizitatori. Condiția este ca blogul să fie pe același domeniu cu site-ul (numesite/.ro/blog de exemplu) iar conținutul să fie atractiv, nu doar articole laudative despre cât de mare și tare e afacerea ta.
Clientul de mai sus e pe un domeniu tehnic, și am observat că pe internet lipsea conținutul educativ pentru ceea ce vindea el. Nu trebuie să scrii zilnic, am publicat cam 2-3 articole lunar timp de câteva luni, și acum stă foarte bine pe traficul organic.
De asta e bun blogul, că aduce trafic și după ce ai publicat articolul, nu doar cât timp faci campania.
Da, e foarte util, mai ales pe domenii tehnice, unde oamenii nu gasesc informatiile prezentate pe intelesul lor.
Rămâne foarte util Personal aflu multe lucruri utile de pe bloguri