fbpx

Surprinzător cât de multe companii nu folosesc retargetingul

Făceam niște verificări pentru prezentarea mea de mâine de la The Marketing Experience și mi-am amintit că în zona companiilor mici și mijlocii încă sunt multe persoane ce nu folosesc retargetingul pentru creșterea vânzărilor, deși au magazine online sau site-uri ce vând diverse servicii. Și e păcat, conversiile realizate printr-o campanie de retargeting bine făcută te costă mai puțin de obicei decât campaniile pentru atragerea de clienți noi.

Campaniile de retargeting sunt folosite de obicei pentru afișarea de reclame targetate prin Google Display Network sau Facebook/Instagram către cei care au intrat pe site-ul tău sau au vizitat anumite pagini/adăugat în coș/cumpărat anumite produse. Astea sunt cele mai populare platforme la noi, dar pe afară sunt multe altele.

E important să fie setate de la început corect campaniile de genul ăsta , să creezi listele de clienți și vizitatori, să setezi corect codurile de urmărire, deoarece costul de conversie pentru clienții veniți prin retargeting de obicei e mai mic decât achiziția de clienți noi, ei deja au interacționat cu firma ta.

În plus, o campanie de retargeting funcționează cel mai bine atunci când reclama este foarte bine corelată cu paginile vizitate anterior de potențialul client.

Retargetingul funcționează ok mai ales pentru site-urile cu trafic mare, câteva mii de unici zilnic, dar poate fi ok și pentru site-urile de nișă, dacă ai un produs bun.

Exemplu de campanie de retargeting – clientul intră în magazinul tău online, se uită la 15 produse din categoria Smartwatch dar nu cumpără nimic. Poți seta o campanie de retargeting pe Facebook sau Instagram pentru clienții care au vizitat mai multe produse din aceea categorie, cu un carusel de produse și un titlu atractiv, de exemplu – Un ceas deștept pentru un bărbat deștept. Vezi Top 5 smartwatch-uri vândute de noi în 2019!

Mai multe idei despre greșelile de marketing făcute de antreprenori puteți afla live mâine în Iași, la conferința The Marketing Experience. O să am și eu o prezentare, dacă ajungeți dați un semn.

Recomandă

3 Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *