Bush-marketing, promovare gratuita si neconventionala

Turcul Ramazan Baydan, proprietarul Baydan Shoe Company, o companie anonima pana acum, a fost asaltat de comenzi. Baydan Shoe Company este producatorul celebrilor pantofi care au fost aruncati catre Bush saptamana trecuta de catre un reporter irakian, in cadrul unei conferinte de presa. Pantofii, care erau pana acum denumiti “M 271”, s-a putea sa fie rebotezati “the Bush Shoe” sau “Bye-Bye Bush”. Modelul, existent pe piata din 1999, costa aproximativ 120 ron si a ajuns sa fie comandat dupa incident intr-o cantitate de 300.000 bucati, de patru ori mai mult decat productia normala. Reporterul care a aruncat pantofii catre Bush e in arest. Partea buna e ca va beneficia de pantofi gratis toata viata!
Sursa

A aparut chiar si joc in care poti arunca cu pantofi catre Bush, sockandawe.com, dar si varianta romaneasca a lui, cu mai multe modele de pantofi disponibile in arsenal.

Ce vreau de fapt sa subliniez? Pantofii au beneficiat de promovare intensa la nivel global, gratuit, iar producatorul a stiut sa speculeze situatia pentru a mari vanzarile. Stie cineva modelul de telefon furat de Basescu? Care era producatorul cernelei aruncate asupra lui Constantinescu? Ouale aruncate asupra lui Iliescu erau de Avicola sau de tara?

Nu, nu se cunosc detalii, nici evenimentele nu au fost la fel de mediatizate ca cel cu Bush, dar e important de retinut ca o ocazie de genul asta, cand apare, nu trebuie ratata. Produsul aparut accidental intr-un scandal puternic mediatizat poate fi scos la suprafata de catre compania producatoare, daca stie sa foloseasca situatia in avantajul ei. In fond, chiar si publicitatea negativa e tot publicitate.

Recomandă prietenilor!
  •  
  •  
  •  
  •  
  •   
Abonează-te
Anunță-mă
guest
0 Comentarii
Inline Feedbacks
Vezi toate comentariile