Totul a pornit de la tweetul acesta, publicat pe contul oficial McDonald’s cu hashtag-ul #McDStories:
“When u make something w/pride, people can taste it” – McD potato supplier.
Practic brandul vroia să încurajeze fanii să posteze experiențele lor, cele plăcute desigur, în schimb utilizatorii au început să posteze mesaje cu amintirile neplăcute legate de McDonald’s, folosind hashtag-ul. Câteva exemple:
I was nervous about going to McDonalds, but it turns out that they don’t use anything close to actual chickens in their nuggets.
Everyone I’ve met agrees they feel ill 10 minutes after eating McDonald’s.
McNuggets contain dimethylpolysiloxane, an anti-foaming agent also used in caulks and sealants and Silly Putty.
One time I walked into McDonalds and I could smell Type 2 diabetes floating in the air and I threw up.
when I found a fried cockroach in my French fries and was given £10 in compensation vouchers – like I’ve ever been back!!
Da, nu poți controla social media, poți doar încerca să te implici în conversație sperând că utilizatorii au o opinie bună despre brandul tău. De fapt înainte să demarezi o campanie de user generated content în social media chiar trebuie să verifici asta, să te asiguri că publicul iubește brandul tău, altfel s-ar putea să ai o surpriză neplăcută.
Hashtag-ul #McDStories e plin acum de articole legate de eșecul campaniei.
Campania #McDStories derulată de McDonald’s pe Twitter, un dezastru http://t.co/h1QlM78j via @mariussescu
Nu cred ca McDonald’s le-a bagat mancarea pe gat..Si oamenii sunt vinovati pentru ca au mancat fara sa faca un mic research inainte:)…Eu n-am pareri pentru ca nu mananc la McDonald’s.
Eu nu prea am povești plăcute sau neplăcute de la McDonalds dar cred că partea care mi-a smuls așa un zâmbet când am mâncat la ei a fost teasingul acela când la orice meniu cumpărat primeai o linguriță de plastic pentru a prevesti intrarea în meniul lor a McSunday-ului sau cum se numea noul sortiment de înghețată.
RT @mariussescu: Campania #McDStories derulată de McDonald’s pe Twitter, un dezastru http://t.co/0WgBD0VQ #McDStories
Cea mai murdara si ordinara buda vazuta si mirosita vreodata a fost la Venetia in McDonald s.
Campania #McDStories derulată de McDonald’s pe Twitter, un dezastru http://t.co/HvH7rVOs via @mariussescu