fbpx

Campania neconventionala “Ana are mere”

“Ana are mere” este numele ultimei campanii demarate de statul roman pentru a constientiza populatia asupra consumului de fructe si legume romanesti in defavoarea celor din import, pline de chimicale.

S-a apelat la acest slogan deoarece studiile au demonstrat ca transmite foarte bine mesajul campaniei si este usor de retinut. Campania se va derula in perioada 1 iunie-1 august.

Pentru a asigura succesul campaniei s-a apelat la outdoor. Pe panourile stradale amplasate in zonele cu trafic din Bucuresti, Iasi, Cluj, Oradea, Timisoara, Brasov, Bacau si Constanta celebra Ana apare complet dezbracata, inconjurata de mere.

Ana are mere
Ana are mere

S-a apelat la acest concept pentru a realiza o legatura subtila intre prospetimea si avantajele fructelor obtinute prin metode naturale si natura umana, dar si pentru a atrage atentia trecatorilor, in speranta ca acestia vor fi tentati sa consume cat mai multe fructe romanesti.

Pe printuri ar fi trebuit sa apara chiar Elena Udrea, ministrul turismului, insa in ultimul moment aceasta s-a razgandit, nedorind sa beneficieze de publicitate negativa cum a patit Mihaela Radulescu. In locul ei a fost aleasa celebra Ana.

In urmatoarea faza a campaniei, in principalele orase din Romania tinere sexy vor imparti mere romanesti trecatorilor, pentru a amplifica implicarea populatiei. Cum vor arata promoteritele:

Ana are mere promoterita
Ana are mere promoterita

“Ana are mere” are toate sansele sa fie prima campanie de un real succes demarata de statul roman in ultimii ani. Primele rezultate sunt promitatoare, romanii fiind foarte receptivi la mesajul campaniei. Toti cei chestionati isi doresc acum merele Anei.

Mai exista si cateva barfe care sustin ca aceasta campanie ar fi cofinantata de Apple (Mar) Romania, care doreste sa creasca notorietatea asupra logoului propriu, celebrul mar muscat.

P.S: Articolul si campania de promovare “Ana are mere” sunt fictive, fiind scris ca urmare a articolelor lui Arhi:

1. Ana are mere

2. Ana are mere

3. Ana are mere

Ar fi fost insa o campanie excelenta, nu credeti?

Recomandă

17 Comentarii

  1. Urmeaza ca aceste idei excelente sa fie preluate fara drept de autor de catre cei mentionati. E posibil ca traista doamnei Udea sa fie deja plina de mere, astfel incat nu a mai putut aduna si altele.

  2. Pe 1 iunie nu cred că ai de unde da mere 8)

    Eu aș merge pe promovarea fructelor autohtone și conștientizarea beneficiului consumării merelor.

  3. Daca s-ar face intr-adevar campanii de genul acesta, ma refer in primul rand la concept, dar si ca aspect, nu am fi asa in urma cu toate…

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *