Prima greșeală în campaniile online – ducem vizitatorii pe homepage

E un lucru atât de banal încât nici nu ar fi trebuit să scriu despre el, dacă nu vedeam greșeala asta făcută iar și iar, de mulți clienți. Am aranjat site-ul de prezentare, l-am optimizat, urmează să facem campanii de promovare prin Google Adwords sau Facebook Ads pentru a ne promova serviciile. Ok, unde ducem vizitatorii, pe prima pagină de pe site? Răspuns greșit.

Explicația e simplă: homepage-ul e de obicei o pagină unde există un mix de informații și mesaje, pe majoritatea site-urilor de companie. Există slidere cu promoții, ultimele noutăți, știri, datele de contact, meniul cu trimitere către diverse servicii oferite de companie.

Dacă ducem un client potențial care a făcut clic pe o reclamă online direct pe prima pagină sunt șanse foarte mari să îl pierdem, pentru că în loc să îi transmitem un mesaj ce are legătură cu anunțul pe care a făcut clic noi încercăm să îi vindem de toate: și prezentarea companiei, și serviciile oferite, și ofertele speciale, și ce am mai lansat noi…

Exemplu simplu: sunt o bancă care oferă credite pentru persoane fizice, juridice, depozite, conturi de economii, carduri ș.a.m.d. Fac o campanie prin Google Adwords prin care îi targetez pe cei ce caută credite cu dobândă mică.

În cazul de față, e clar că oamenii care fac clic pe reclama pentru creditele mele caută un astfel de produs, deci îi duc pe un landing page, o pagină de pe site creată special pentru creditele pe care eu le ofer, de preferat cu o dobândă mică. Aici îi explic vizitatorului din Google de ce e avantajos creditul meu, cum îl poate obține, eventual plasez un formular unde se poate introduce emailul, numărul de telefon și numele, pentru o ofertă personalizată. Am mai multe șanse să vând astfel un credit, decât dacă duc vizitatorul pe prima pagină a site-ului.

Un exemplu util despre cum ar trebui să arate un landing page.

Dacă nu cumpără din prima ar trebui activat și remarketingul, dar depinde și de produsul pe care îl vindeți. Ideea e simplă, nu bombardați clientul potențial cu toate produsele pe care vreți să le vindeți, duceți-l pe o pagină în care îi vindeți produsul pe care el îl caută.

Foto: Marketing – Green Billboard via Shutterstock

Recomandă prietenilor!



7
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Advertica
Vizitator

Prima greșeală în campaniile online – ducem vizitatorii pe homepage
http://t.co/8TDeOOugkO http://t.co/ReJ3WI6NsY

BrainArt
Vizitator

Prima greșeală în campaniile online – ducem vizitatorii pe homepage – http://t.co/SWCV9l9Rro adevarat @mariussescu

Marius Sescu
Vizitator

RT @BrainArtDigital: Prima greșeală în campaniile online – ducem vizitatorii pe homepage – http://t.co/SWCV9l9Rro adevarat @mariussescu

Lucian Mustaţă
Vizitator

RT @BrainArtDigital: Prima greșeală în campaniile online – ducem vizitatorii pe homepage – http://t.co/SWCV9l9Rro adevarat @mariussescu

Bogdan Mirea
Vizitator

Prima greșeală în campaniile online – ducem vizitatorii pe homepage – http://t.co/hpoC1OK4dJ via @mariussescu

Ivo
Vizitator

Este regretabil ca mai trebuie sa se scrie asta. Ar trebui sa vorbim despre cum targetam audientele nisate si definite, nu sa invatam in 2015 cum nu se fac anumite lucruri.