In Germania Unilever a lansat recent o campanie intitulată Fuck the diet. Ok, suntem obișnuiți cu limbajul vulgar, suntem mai puțin reticenți acum decât în urmă cu 10-20 de ani, numele campaniei spune ce gândesc probabil multe femei când vine vorba de dietă, la naiba cu dietele, dar parcă nu ne-am dori de la brandurile pe care le folosim să devină atât de vulgare pentru a atrage atenția asupra lor, nu?
Între timp văd că au făcut modificări la site-ul campaniei.
pana acum 3 ani abia vedeai secvente gay intr-un film, acum e deja trecuta faza deci nici modul asta de reclama nu va fi foarte deranjant mai ales in Germania.
Parerea mea e ca ne putem obisnui cu orice tip de reclama, dar cel mai mult ar trebui sa conteze efectul reclamei, va ajunge el unde trebuie si va vinde? Asta e intrebarea, nu ce parere avem unii sau altii la reclame care nu ni se adreseaza.
Eu tocmai tin o dieta si sincer imi vine sa strig in gura mare cateodata Fuck the diet!
Nu stiu dca e doar parerea mea, dar prea multe au devenit vulgare in ultimul timp.
Multi cred ca prin prin sex si erotism pot atrage.