fbpx

Când reclamele devin prea vulgare

In Germania Unilever a lansat recent o campanie intitulată Fuck the diet. Ok, suntem obișnuiți cu limbajul vulgar, suntem mai puțin reticenți acum decât în urmă cu 10-20 de ani, numele campaniei spune ce gândesc probabil multe femei când vine vorba de dietă, la naiba cu dietele, dar parcă nu ne-am dori de la brandurile pe care le folosim să devină atât de vulgare pentru a atrage atenția asupra lor, nu?

Între timp văd că au făcut modificări la site-ul campaniei.

Recomandă

2 Comentarii

  1. pana acum 3 ani abia vedeai secvente gay intr-un film, acum e deja trecuta faza deci nici modul asta de reclama nu va fi foarte deranjant mai ales in Germania.
    Parerea mea e ca ne putem obisnui cu orice tip de reclama, dar cel mai mult ar trebui sa conteze efectul reclamei, va ajunge el unde trebuie si va vinde? Asta e intrebarea, nu ce parere avem unii sau altii la reclame care nu ni se adreseaza.
    Eu tocmai tin o dieta si sincer imi vine sa strig in gura mare cateodata Fuck the diet!

  2. Nu stiu dca e doar parerea mea, dar prea multe au devenit vulgare in ultimul timp.
    Multi cred ca prin prin sex si erotism pot atrage.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *