fbpx

Cât de mult contează hainele și imaginea. Azi Alexandra Stan

Stim cu toții că majoritatea oamenilor sunt superficiali și se iau după aparențe, mai ales în România, unde ești imediat catalogat după hainele pe care le porți. Cred că am scris pe blog despre vânzătoarea care mă saluta cu Ce vrei băiatu când mergeam la magazin în trening și cu mesajul Cu vă servesc domnu când eram la costum. Cam asta e situația.

Totuși, e bine să ne mai amintim asta, că oamenii reacționează la imaginea pe care noi o proiectăm în societate. Ieri aflam de la Olix că Alexandra Stan a scos un nou videoclip, 1.000.000, în care e sclipitoare, la propriu și la figurat. Dau clic, văd clipul, tipa chiar arată bine, și îmi părea foarte cunoscută. După o căutare pe Google ajung la primul ei videoclip, Lolipop, de prin 2009. Schimbarea de imagine e uriașă, direct proporțională probabil cu vânzările de albume, numărul de concerte și numărul de fani. Brandul personal e foarte bine conturat acum, echipa din spatele ei e profi, atentă la orice detaliu.

Alexandra Stan a ajuns de la tipa care lingea acadeaua într-o fustă de școlăriță la tipa care e una dintr-un milion, dacă analizăm mesajele din clipuri. Da, clipurile sexy ajută enorm, dar contează și imaginea abordată, atenția la detalii, haine, costume, decoruri, e o diferență între tipa ștearsă din 2009 și cea care strălucește în 2011.

Numai zic, când ieșiți pe stradă, mergeți la un interviu sau vă pregătiți de o întâlnire importantă uitați-vă în oglindă și întrebați-vă dacă persoana pe care o vedeți corespunde așteptărilor celor din jur. Altfel mai aveți de lucrat la imagine.

Recomandă

10 Comentarii

  1. Alexandra Stan e cea mai faină cântăreaţă de la noi. Arată absolut formidabil. Îmi permit să zic că nu mi-s însurat 😛

    În plus, dacă ar cânta şi melodii un pic mai pe placul meu, mi-aş pune poster cu ea pe perete să o admir orişicând 😀

  2. Mda, aceeasi Alexandra Stan care aparea pe prima pagina a tabloidelor cand isi arata pasarica pe scena intr-un concert la Milano in Piazza del Duomo. In rest, facand abstractie de vulgaritate si de publicitatea negativa (tot publicitate pana la urma), blonda e un produs bun, paseste pe urmele Innei.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *