Ultima campanie ING, bannere plasate contextual in Yahoo Mail si Yahoo Messenger pentru a promova cardurile ING Card Cont’ROL.
Majoritatea celor care le vad concluzioneaza ca e vorba de injuraturi. Probabil ING vroia sa se adreseze neconventional, tinta campaniei fiind tinerii care isi fac acel card, se inscriu intr-un joc online aflat pe landing page si joaca pana acumuleaza un numar de puncte. Cred ca s-au grabit cand au lansat campania…sau poate a fost o miscare intentionata alegerea textului?
doar reclama e de banca asta… le urez un faliment usor
La ce se intampla acum in Italia cu romanii… toata lumea isi doreste o calatorie la Roma
True, bad timming.
Cam proasta reclama, dar, din experienta mea, banca asta ofera cele mai bune servicii din Romania.
@Sandossu, ING poate ca ofera servicii bune, in schimb se pare ca dau franciza si la niste novici… am avut meciuri cu ei, inca inainte sa imi elibereze cardul… din cauza lipsei de comunicare intre francize si sediul central, sau din cauza pregatirii proaste a fetelor care aveau treaba cu clientii.
cat despre reclama, intre timp si-au revenit, au scos @#@#.