fbpx

Cele mai urâte tipuri de reclame online

Un studiu făcut de Nielsen Norman Group confirmă ce știam deja, cele mai urâte tipuri de reclame pe internet sunt în continuare pop-up-urile, reclamele cu sunet automat și bannerele care ocupă toată pagina.  E trist că aceleași chestii pe care le uram în anii 2000 continuă să domine advertisingul online, deși avem o mulțime de tehnologii care teoretic ne permit să afișăm conținut targetat utilizatorilor.

Și stați liniștiți, nu doar site-urile de publishing mici fac asta, eu de 2 luni văd reclame la ceva gen Forex pe Youtube și nu am nici o opțiune să scap de ele, pentru că Google se laudă că analizează 70 de milioane de semnale înainte de a afișa o reclamă, dar nu pot pune o opțiune simplă: Nu mă interesează mizeria asta.

În rest da, vorbim pe la conferințe de native advertising și reclame contextuale, dar când ajungem la birou mai băgăm 3 pop-up-uri și reclame video în mijlocul conținutului, să fie ROI maică.

Most hated ads: 

  • Pops up
  • Slow loading time
  • Covers what you are trying to see
  • Moves content around
  • Occupies most of the page
  • Automatically plays sound
Recomandă

2 Comentarii

  1. Măi Marius, nu ți se pare și ție că reclama actuală de la Glovo este scârboasă?
    Și eu sunt bătrână, am lucrat în multinaționale în PR, dar în afară de mișcările cumplite din reclamă ale “părinților” și ale acelui copil ( prin modificarea mișcărilor din computer, devine înfiorător!!!), babornița la sfârșit când dă din mâini, mi se pare horror! Chiar HORROR, că tot vine Halloween.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *