Cele mai utilizate canale media pentru reclame în România

Mi s-au părut interesante rezultatele studiului derulat pe un eșantion de 1000 de respondenți.

Televiziunea rămâne în continuare suportul media cel mai frecvent utilizat în campaniile publicitare. 73% dintre consumatorii din mediul urban utilizatori de Internet din România sunt de părere că o marcă ar trebui să comunice cu ei prin intermediul acestui canal.

Al doilea mediu prin care respondenţii consideră că o marca ar trebui să comunice cu consumatorii sunt panourile stradale (67%). Acestea sunt considerate mult mai potrivite de către persoanele „în mişcare”, mai precis tinerii între 15 şi 17 de ani.

Urmează, în ordinea preferinţelor, reclamele din ziare/reviste (60%), reclamele de pe fluturaşi/broşuri publicitare (57%), reclamele de pe internet (56%) şi reclamele de la radio (44%).

Deoarece persoanele cu educaţie superioară îşi petrec mai mult timp pe internet, acestea consideră comunicarea prin reclamele online mai potrivită pentru a interacţiona cu ei (65%), comparativ cu alţi consumatori.

În general, reclamele din ziare/reviste, leaflet-uri/broşuri publicitare, de pe internet sau de la radio sunt considerate informative. Totuşi, consumatorii simt că mai mult li se adresează reclamele de pe internet (55%) şi din broşurile publicitare (52%), care sunt implicit mai utile pentru ei şi îi determină în mai mare măsură să cumpere anumite produse sau servicii.

Rezultatele complete ale studiului realizat de GfK aici. Ce înțelegem de aici referitor la reclamele online- că sunt apreciate mai ales de persoanele cu studii superioare, deoarece ele folosesc mai des internetul.

Cu alte cuvinte, ca să crească piața de publicitate online ar trebui să avem mai mulți oameni educați, nu?

Recomandă prietenilor!



2
Comentezi și tu ceva?

avatar
  Abonează-te  
newest oldest most voted
Notify of
Iulian Lita
Vizitator

pai cam asa-i… pt ca totusi sunt multi care au acces la net, dar il folosesc in scopuri… diferite 🙂 dar pt publicitate online, este vorba de alt target, al profil al utilizatorilor… no, mai ai rabdare vreo cativa ani… o sa creasca, dar mai dureaza putin pana intelege lumea la ce-i bun internetul 🙂