fbpx

Cifrele din spatele Siemens Race 2012

Dacă tot v-am scris eu zilnic timp de o săptămână despre Siemens Race și dacă au trecut două săptămâni de la finalul competiției, vă pot da acum și câteva cifre despre ce a reprezentat ediția de anul acesta ca audiență online:

Obiectivul a fost sa schimbam perceptia publicului larg cu privire la domeniile de activitate ale Siemens si sa ne disociem de mostenirea brandurilor de consumer. Astfel, prin intermediul acestui proiect am comunicat solutiile Siemens de dezvoltare urbana sustenabila din Romania.

 

Confom monitorizarii Zelist, peste 200.000 de persoane au urmarit campania. Acestia au generat 1,2 milioane de afisari/impresii, ceea ce inseamna de trei ori mai mult fata de prima editie a competitiei Siemens Race. Cea mai mare audienta a fost generata de comunicarea pe care bloggerii au realizat-o pe Facebook si Twitter.

Proiectul a avut un real succes si mai multe tari din interiorul grupului Siemens au decis sa implementeze campania, ca exemplu de best practice. Marea Britanie si Africa de Sud si-au manifestat de curand intentia de a implementa local conceptul Siemens Race.

Mie partea cu implementarea campaniei și în alte țări de către Siemens, plecând de la ce s-a întâmplat în .ro, mi se pare super tare. Oricum, campania a ieșit ok, mie mi-a plăcut și cred că am schimbat percepția multora despre ce face Siemens acum.

O analiză detaliată a campaniei găsiți aici.

Siemens Race este o competiţie în cadrul căreia cinci echipe de bloggeri străbat România și descoperă soluţiile de dezvoltare urbană sustenabilă dezvoltate de Siemens. Proiectul se desfășoară în perioada 10-16 mai şi presupune parcurgerea unei distanţe de peste 1500 de km, trecând prin 13 orașe. Bloggerii din Siemens Race 2012 sunt Cristina Bazvan & Cristina ChipuriciAlex Mazilu & Razvan BaciuAlex Negrea– Adrian CiubotaruAndrei Crivăț– Marius SescuDan Dragomir – Răzvan Pascu.

Recomandă

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *