fbpx

Mass-media: Numarul 1 la vanzarea de stiri inutile

De ceva timp in Adevarul apare pe o pagina intreaga o reclama – Click, numarul 1 in Romania. In lupta intre tabloide, Click se lauda ca a castigat.

Trecand peste faptul ca e de o prostie crasa sa promovezi intr-un ziar care „teoretic” e destinat unui alt public, „mai elevat” faptul ca tu esti numarul 1 la vanzarea de rahat tiparit pe hartie, Adevarul nu s-a multumit cu atat. A trebuit sa se laude si celorlalti colegi din presa:

Ringier a fost destinatarul unui cadou inedit (şi deloc întâmplător) din partea Adevărul Holding. Ca şi alte aproape 20 de agenţii media, Ringier a primit un imens tort Click Nr.1 (de aproape 20 de kilograme), prin care tabloidul îşi declară statutul de lider, după ce, susţin editorii – Adevărul Holding, Click a depăşit şi Libertatea, ziarul care a dominat vânzările în ultimii şapte ani.

Click a trimis două torturi la Ringier: unul pentru Marius Hagger, directorul general şi unul pentru Ana Niţă, redactor-şef Libertatea. Din informaţiile paginademedia.ro, şeful Ringier nu a gustat cadoul Click. Cel puţin unul dintre torturi, cel pentru Marius Hagger, a făcut cale întoarsă.

Din Recomandă

Etichete

6 Comentarii

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *