fbpx

Trusted Brand Romania 2009

Studiul realizat in perioada august – octombrie 2008 de Reader’s Digest. Celelalte tari le gasiti aici.

Castigatorii Trusted Brand Romania 2009

_ Produse de panificatie: Vel Pitar
_ Materiale de constructii: Ceresit
_ Ulei de gatit: Untdelemn de la Bunica
_ Produse din carne: Cris-Tim
_ Condimente: Knorr
_ Apa minerala: Borsec
_ Vinuri: Murfatlar
_ Bere: Ursus
_ Produse lactate: Danone
_ Hrana pentru animale: Pedigree
_ Sapun: Dove
_ Linie aeriana: Tarom
_ Centre comerciale: Carrefour
_ Cotidiene: Jurnalul National
_ Statii Radio: Europa FM
_ Statii TV: Pro tv
_ Institutii de incredere: Primaria

Recomandă

4 Comentarii

  1. danone? care acum un an au avut scandalul cu lotul infectat?
    carrefour? unde un pret din 5 este real? pe raft e 5 lei la casa 10 lei.
    jurnalul national? care se stie ca este ziarul lui voiculescu?
    si finalul este genial. primaria :))

    trusted? ce naiba.

    tare greu e sa iti cumperi locul pe lista asta. mai ales daca o sa fie din ce in ce mai mediatizata.

  2. Dragosh,
    Sunt manager pe acest proiect de 4 ani si tin sa te asigur ca nu se cumpara nimic si intreaga metodologie este transparenta.  Cititorii revistei voteaza fara a avea la dispozitie variante, ei cu mana lor scriu care este brandul in care au incerdere. Numararea voturilor nici macar nu se realizeaza in Romania ci in Marea Britanie, cea care centralizeaza raspunsurile din toate cele 16 tari participante la studiu.
    Sincer, argumentele tale nu stau deloc in picioare. Ce legatura are faptul ca Jurnalul este al lui Voiculescu, cu faptul ca romanilor le place acest ziar si au incredere in el?!?! Cum sa nu fie Carrefour castigator cand a avut o dezvoltare fantastica in tara in ultimii 3 ani?!??!
    Tinzi sa devi subiectiv cand judeci aceste rezultate si treci totul prin filtrul tau personal. Trusted Brand 2009 are reprezentativitate nationala, din 2001 incoace, de cand il realizam la nivel european a reusit sa devina unul dintre cele mai ample studii care se fac asupra consumatorului european.

  3. Tinere dragosh,tu esti cam prostutz asa de felul tau sau ai spasme?

    Studiul asta nu are nici o legatura cu firmele respective,pur si simplu exprima opinia/increderea unui numar de cititori vis-a-vis de ele.

    Daca ai avea creier si conexiunile necesare sa ti functioneze filamentele in el,ai cerceta pe plan international ce inseamna Trusted Brands.

    de exemplu   http://www.rdtrustedbrands.com

    dar cum tu esti un mic schilod psihic,faci ce stii mai bine adica expectorezi si flegmezi.hai sa ti fie tarana usoara.

  4. desi nu sunt un specialist in domeniu, cred ca dragos are dreptate. ma refer aici la caracterizarile pentru fiecare din cele 4 itemuri.

    cat priveste cumparatul locului pe lista :d, asta numai cei de la revista stiu.

    p.s. @mariussescu: poate n-ar strica sa mai triezi unele mesaje. limbajul unora lasa mult de dorit.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *