Primesc destul de multe emailuri cu tot felul de oferte pe adresele de la agenție, așa că le-am adăugat în Gmail și am setat filtre pe cuvintele cheie legate de business proposal, incredible offer etc, care ajung direct în coșul de gunoi. Din când în când mă mai uit pe acolo înainte să golesc de tot. Emailurile de mai jos trimise de la un polonez care mă tot spama cu ceva ofertă de Lead generation mi-au atras atenția. Nu e chiar ușor să porți un monolog pe durata a 4 emailuri, când vezi că destinatarul nu răspunde. Dar tipul tot a insistat. 🙂
În primul rând învățăm că atunci când abordezi un potențial client pe email fără ca el să te cunoască nu strică să cercetezi un pic activitatea firmei, a industriei în care activează, poți insera și ceva legat de specificul țării clientului, dacă e din altă țară. Evident, poți să lauzi un pic și firma clientului, nu ai nimic de pierdut. Cârligul prin care să vinzi tu produsul sau serviciul îl lași mai la final, nu te grăbești.
Potențialul client te ignoră, poate pentru că ești un spammer și el nu ți-a cerut nici o ofertă, dar tu nu te descuraja, după o săptămână mai trimiți un email, poate și pentru că te temi ca emailul tău să intre în spam. Nu uita să mai lingușești un pic clientul.
Ok, ai trimis două emailuri și nenorocitul ăsta de client potențial nu zice nimic, deși tu trimiți spam de prima clasă. Încearcă și cu o abordare amuzantă peste o săptămână, eventual un gif ceva, furat de pe net. Poate merge varianta asta.
Uneori trebuie să îți dai seama când să renunți. Mai aștepți o săptămână și trimiți al patrulea email, în care te arăți supărat de faptul că potențialul client ignoră emailurile tale. Totuși, încheie pe o notă pozitivă, poate emailul tău nu mai ajunge în spam, poate clientul chiar nu a avut timp să răspundă. Nu rata șansa de a mai trimite un alt spam pe viitor.
De două zile nu am mai primit nimic de la Kacper Cebo, dar cine știe, poate e și el în concediu, nu?
In sfarsit cineva scrie un articol deschis despre acest subiect! Foarte bine sper ca multi care fac si practica in continuare aceste strategii sufocante de Email Marketing sa inteleaga ca lumea e in continua schimbare! NU mai folositi aceleasi tehnici din 2007 sau mai vechi…NU mai tine! Mersi de articol, mi-a placut!
Cu plăcere. Problema nu e neapărat strategia, ci cât de insistent era tipul. 4 emailuri totuși…
dupa primul mail adresa aia intra la lista neagra. eu asa fac:) spammerii adevarati sunt escrocii romani cu medicamente, ochelari, pandore, descoperiri stiintifice si alte mizerii ordinare cu mailuri schimbate de jegosi, pentru a nu fi blocate.
Gmail filtrează destul de bine spamul, indiferent câte emailuri schimbă ei.